خبرگزاری شبستان با همان قوت به کار خود ادامه می دهد

اسماعیلی از ادامه فعالیت خبرگزاری شبستان گفت و تاکید کرد: ان شاء الله هیچ اجحاف و مشکلی بوجود نخواهد آمد. نکته مهم این است که مجموعه شبستان با همان قوت به کار خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۲۰ بهمن سال گذشته از تصمیم برای ادغام پنج تا ۶ خبرگزاری دولتی در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا خبر داده و در مقایسه‌ای آماری میان ایران و دیگر کشورها، گفته بود: در کشورهای توسعه‌یافته دنیا چهار تا پنج خبرگزاری وجود دارد اما در کشور ما ۴۸ خبرگزاری فعالیت می‌کنند.

 

 

وی اول اسفند نیز در گفت و گو با ایسنا گفته بود که خبرگزاری‌های مورد نظر، عمدتا در داخل مجموعه وزارت ارشاد هستند. راهکاری داریم که هم راهبری‌هایشان واحد شود و هم هزینه‌ها و تأثیرگذاری‌هایشان بیشتر شود.

 

 

حال در گفتگویی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ایرنا درباره وضعیت کاری نیروهای خبرگزاری شبستان انجام داده گفته است: گزارشی به من رسید که از دفتر خواستم موضوع را پیگیری کند. ان شاء الله هیچ اجحاف و مشکلی بوجود نخواهد آمد. ادغام، یک اسم است. نکته مهم این است که ان شاء الله مجموعه شبستان با همان قوت به کار خود ادامه می دهد.

کد خبر 1267616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha