جهاد تبیین تکلیف مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود

زارعی‌کوشا گفت: جهاد تبیین موضوع بسیار مهمی است که باید بیش از پیش به آن پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  شبستان از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در همایش یاد یاران اظهار داشت: امروز مسئولان و مدیران وظیفه دارند تا به جهاد تبیین بپردازند و مردم را با دستاورد های انقلاب اسلامی بیش از پیش اشنا گردانند.
 

وی شهدا را ستاره‌های درخشان و مشعل فروزان هدایت دانست و عنوان کرد: ویژگی بزرگ شهدا، شناخت و تحلیل درست از زمانه خود بوده است.
 

زارعی‌کوشا عنوان کرد: شهدا با شناخت و بصیرت خود با صلابت در برابر دشمنان ایستادند. و تکلیف خود را ادا کردند.
 

وی با بیان اینکه شهدای ما در دفاع مقدس همچون شهدای کربلا هستند که به درستی راه را تشخیص دادند، بیان داشت:  از توهماتی که دشمن باعث شده در شناخت جوانان ما به بن بست برسد این است که دشمن تصور میکرد جوانان ما دچار هیجان شده و در دفاع مقدس حضور داشتند. 
 

استاندار کردستان تاکید کرد: اما حقیت ماجرا این است که شهدای ما به شناخت و عرفان از زمانه خود رسیدند و تو‌انستند  یکشبه ره صد ساله طی کنند.
 

زارعی کوشا جهاد تبیین را یک تکلیف دانست و اظهار کرد: نیاز امروز همه ما به ویژه نسل جوان ما و هدف غایی رهبری از طرح جهاد تبیین به عنوان جهاد همه جانبه که یک تکلیف است دست یافتن به این شناخت است.
 

وی تاکید کرد: آنهایی که در اغتشاشات در سال گذشته دچار لغزش شدند کسانی  بودند که عصر و زمانه خود را نشناختند.
 

زارعی‌کوشا بیان کرد: این دوره زمانه میوه دادن صبر و بردباری انقلاب و انحطاط صهیونیست هاست.
 

استاندار کردستان گفت: اکنون در بسیای از پیشرفت های تکنولوژی و نظامی و دفاعی هستیم.
 

وی سفر رهبر را دارای برکات بسیاری دانست و گفت: سفر رهبری به استان برکات بسیاری داشت و  رشد و توسعه شاخص‌های مختلف پروژه های عمرانی و اقتصادی نتیجه این سفر بود.
 

استاندار کردستان با بیان اینکه آثار معنوی این سفر از آثار اقتصادی بیشتر بود، گفت: در گذشته نگاه‌های امنیتی  به این استان فرصت‌های بسیای از ما زایل کرد و سفر رهبری این برداشت‌های غلط را تصریح کرد‌ و نشان داد کردستان سرزمین فداکاری‌های بزرگ و مجاهدت‌های خاموش است.
 

وی اظهار کرد: تکلیف مسئولان  و‌ مدیران در جهاد تبیین  و خدمت صادقانه به مردم است. 
 

این مقام‌ مسئول اظهار کرد: اگر مسئولی خود را مخاطب پیام رهبری در عرصه جهاد تبیین نداند امور پیش نخواهد رفت؛ مسئولان و مدیران باید بداند تنها تکلیف آن ها  کارامدی و خدمت است.
 

وی اظهار کرد: اگر میخواهیم وظیفه خود  در جهاد تبیین عمل کنیم باید درست و صادقانه خدمت کنیم.

کد خبر 1267638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha