بیجار مهد دینداری و پاسداری از انقلاب است/دشمن در جنگ ترکیبی ناکام ماند

سردار حسینی گفت: شهرستان بیجار مهد دینداری و دینمداری است و شهدای بسیاری از این دیار خون خود را فدای انقلاب اسلامی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در همایش یادیاران که در سالن شهید نظامپور برگزار شد، اظهار کرد: حضور رزمندگان دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل برگ زرینی بر تاریخ پر برکت انقلاب اسلامی است.
 

وی افزود: وجود 23 شهید دانش‌آموز، چهار هزار و 700رزمنده، 450 شهید و چهار شهید مدافع حرم نشان از بصیرت و اگاهی مردم دیار گروس است.
 

سردار حسینی به نقش برجسته و مهم رزمندگان اشاره کرد و گفت: تاریخ انقلاب اسلامی سراسر نشان از شجاعت و دلیری رزمندگان و شده‌است و این انقلاب اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است.
 

وی به جنگ ترکیبی پیش رو اشاره کرد و بیان داشت: در گذشته ما یک جنگ متقابل در برابر دشمن را داشتیم اما امروز یک جنگ ترکیبی تشکیل شده است و وظیفه ما بسیار مهم تر و سنگین تر نسبت به گذشته است.
 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اضافه کرد: دشمن در قالب یک جنگ ترکیبی در تلاش بود تا با بهره از جوانان و تغییر افکار افراد و نخبگان پایه‌های انقلاب اسلامی را سست کند اما با هوشیاری و بصیرت مردم در راه رسیدن به افکار شوم خود ناکام ماند.
 

سردار حسینی به اهمیت هوشیاری و بصیرت مردم اشاره کرد و گفت: امروز وظیفه ما سخت تر از جهاد در دفاع مقدس است  چرا که در ان زمان ما یک جنگ متقابل  را داشتیم اما امروز جنگ عقیده، فکر و باور است.
 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد و بیان داشت: لازم است تا امروز طبق فرمایش مقام معظم رهبری به جهاد تبیین بپردازیم و مردم را با ارمان و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی آشنا گردانیم.
 

وی ادامه داد: حضور گسترده امروز مردم شهرستان بیجار در این همایش که به یاد سالروز سفر پر خیر و برکت رهبر انقلاب اسلامی به شهرستان بیجار  انجام شده نشان از بیداری ،بصیرت و مردم این دیار نشان از پیروزی مردم و پشتیبانی و حمایت از انقلاب اسلامی و شکست دشمنان است.
 

سردار حسینی به تلاش های گسترده دشمنان در سست کردن پایه های انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد:در جنگ ترکیبی که تشکیل شد دشمنانی که فکر خام و باطل در ضربه زدن به انقلاب اسلامی را در ذهن داشتند و با ایجاد شورای همبستگی دست به دامن صهیونیستی شدند اما به فضل خدا در راه رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند و شکست خوردند.

کد خبر 1267642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha