رویکرد برگزاری دوره های آموزشی تربیت محور است

حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه رویکرد برگزاری دوره های آمپزشی تربیت محور است، گفت: تربیت مربیان توانمند، علاقه مند و جریان ساز در استان لرستان مورد توجه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام سید جعفر حسینی، امروز(۲۸اردیبهشت)، در جمع طللاب حوزه علمیه شهرستان خرم آباد، اظهارداشت: رویکرد دوره های آموزشی تربیت محور است و تربیت مربیان توانمند، علاقه مند و جریان ساز در استان لرستان مورد توجه قرار دارد.

 

مدیر اداره مربیان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: با برگزاری دوره های آموزشی به دنبال این هستیم یک نهضتی را راه اندازی کنیم که در هر محل مساجد محل بتوانند در کنار همدیگر یک پایگاهی برای آموزش امربه معروف و نهی از منکر که انسان ساز و جامعه پرداز است، تشکیل دهند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان رویکرد آموزش محور پیدا کرده و در تمام دوره های آموزشی ستاد از جمله دوره پایه، بینش یک و ۲ و بینش سه از استان های برتر بودند که این نشان دهنده اهمیت و ظرفیت بالای مردم برای یادگیری مباحث امربه معروف و نهی از منکر به صورت علمی و روشمند است.

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: تشکل های مردمی و گروه های مطالبه گر بر اساس چارچوب، ضوابط و استانداردهای صحیح امربه معروف و نهی از منکر تشکل های خود را شکل می دهند و باعث می شود این فریضه بزرگ نقش سازنده برای استان داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: البته اگر حرکت های اجتماعی بدون عمل، معرفت و دانش مختص خود شکل بگیرد، بیشتر از اینکه سازنده باشد سوزنده بوده و می تواند مشکلات جدیدی برای استان ایجاد کند.

کد خبر 1267643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha