باید از ظرفیت حوزه های علمیه در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی به خوبی استفاده کرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت حوزه های علمیه این استان اشاره کرد و گفت: این ظرفیت ها نقش مهمی در زمینه فرهنگ سازی مقابله با آسیب های اجتماعی بوده که باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید علی احمدزاده» ظهر امروز (۲۸​ اردیبهشت ماه) در دیدار مسئولان نهادهای حوزوی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیر حوزه های علمیه کشور، اظهار کرد: حوزه‌های علمیه استان نیازمند توجه بوده و امیدواریم در سفر آیت‌الله اعرافی بخشی از مشکلات حل و فصل شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ارتباط تنگاتنگ و خوبی بین حوزه های علمیه و دستگاه های اجرایی در استان وجود دارد، گفت: نگرش پدرانه و دلسوزانه حضرت آیت‌الله ‌حسینی، نماینده ولی‌فقیه در استان کاملا مشهود بوده و همین فرصت خوبی برای انجام کارهای فرهگی و دینی است.

 

وی در ادامه، همه دستگاه‌ها را موظف به پیوست فرهنگی در پروژه‌ها دانست و افزود: معتقد هستیم هر کاری باید یک پیوست فرهنگی و ریشه دینی داشته باشد، به همین دلیل ارتباط با حوزه علمیه کاملا برقرار بوده و هر وقت برای ما امکان پذیر باشد خدمتی انجام دهیم دریغ نمی کنیم.

 

احمدزاده یادآور شد: از زمان استقرار دولت سیزدهم به حوزه‌های علمیه توجه ویژه‌ای شد و تلاش کردیم تا جایی که در توان است مشکلات حوزه‌های علمیه مرتفع شود.

 

گفتنی است، عیسی شهامت، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست، گفت: همه نیازهای حوزه‌های علمیه که مورد تاکید نماینده ولی‌فقیه بود، در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 1267670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha