حجت الاسلام حسنی نماد مبارزه آذربایجان و نماد ولایت مداری است

حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: حجت الاسلام حسنی نماد مبارزه آذربایجان و نماد ولایت مداری است باید با تجلیل از این مجاهد نستوه نشان دهیم ملت آذربایجان قدردان علمای تاثیر گذار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی،نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، ( ۲۹ اردیبهشت ماه) در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد:حجت الاسلام حسنی نماد مبارزه آذربایجان و نماد ولایت مداری است باید با تجلیل از این مجاهد نستوه نشان دهیم ملت آذربایجان قدردان علمای تاثیر گذار هستند.

وی افزود: مدیریت کالاهای اساسی مناسب نیست و چرا مردم باید برای تهیه موادغذایی، نان و مرغ با کمبودهای مواجه شوند و لذا مسئولان باید برای هر مشکلی از قبل برنامه ریزی، مدیریت داشته باشند تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی  با اشاره به سالگرد ارتحال حجت الاسلام حسنی خاطر نشان کرد: حجت الاسلام حسنی نماد مبارزه آذربایجان و نماد ولایت مداری است باید با تجلیل از این مجاهد نستوه نشان دهیم ملت آذربایجان قدردان علمای تاثیر گذار هستند.

وی افزود: دشمن در پی رواج بی بند وباری و بی عفتی و از بین بردن استحکام خانواده ها است و باید سرپرستان خانواده مراقب فرزندان خود بوده و در تربیت خانواده خود تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: سوم خرداد و آزادی خرمشهر از روزهای افتخار آمیز ملت ایران است باید خاطره و فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه داشت.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: عمل سیاسی و عبادی حج یک امر واجب است و هرکس توانایی دارد باید این فریضه را انجام دهد.

کد خبر 1267730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha