جشن روز دختر ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) قالهر برگزار شد

چشن روز دختر ویژه دختران عضو کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) روستای قالهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، همزمان با ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) جشن روز دختر به همت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای قالهر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان دلیجان برگزار شد.

 

اسماعیل سهرابی در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: این دهه فرصت مناسبی برای تبیین سیره و منش فاطمی و زینبی در جامعه است و دستگاه های فرهنگی باید در این راستا تلاش فراوان داشته باشند.

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) با تاکید بر الگو گیری دختران جوان از بانوان بزرگ اسلام افزود: حضرت فاطمه زهرا(س)، زینب کبری(س) و فاطمه معصومه (س) الگوهای کاملی برای بانوان هستند و همه باید با مطالعه سیره و منش این بزرگان در مسیر اسلام و ارزش های اسلامی و دینی گام بردارند.

 

وی به توطئه هاش شوم و همیشگی دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز شاهد توطئه جدیدی از سوی دشمنان هستیم و می بینیم که دشمنان نسل جوان و نوجوان به ویژه دختران جوان را مورد هدف قرار داده اند اما امروز نیز این توطئه ها با آگاهی و هوشیاری بانوان و دختران جوان خنثی خواهد شد.

 

گفتنی است در این مراسم که با برنامه های شاد و مسابقات فرهنگی و شعر خوانی برگزار شد، کیک روز دختر در بین دختران توزیع شد و به برگزیدگان مسابقات نیز جوایزی اهدا شد.

کد خبر 1267738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha