نسل جوان به ویژه دختران ایرانی در آماج جنگ نرم و فرهنگی دشمن قرار دارند

حجت الاسلام غبیشاوی، با بیان اینکه نسل جوان به ویژه دختران ایرانی در آماج جنگ نرم و فرهنگی دشمن قرار دارند، گفت: دشمن با راه‌اندازی تهاجم فرهنگی سعی در فروپاشی خانواده‌های اسلامی دارد و دختران ایرانی را هدف قرار داده است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، ظهر امروز (جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه) در آئین عبادی سیاسی خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن الائمه این شهر برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر اظهار کرد: جایگاه زن و دختر در دین اسلام بسیار با ارزش است و غربی‌ها با نشانه گرفتن این مهم قصد بی‌ارزش کردن این جایگاه را دارند.

خطیب نماز جمعه آبادان  با بیان اینکه دشمن با راه‌اندازی تهاجم فرهنگی سعی در فروپاشی خانواده‌های اسلامی دارد، افزود: نسل جوان به ویژه دختران ایرانی در آماج جنگ نرم و فرهنگی دشمن قرار دارند.

وی تصریح کرد: دشمن با تشکیل شبکه های ابتذال سعی در فروپاشی خانواده ایرانی دارد.

حجت الاسلام غبیشاوی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی در تابستان تاکید کرد و یاد آور شد: با فرا رسیدن فصل گرما مردم، مسئولان و شرکت‌های صنعتی سعی در مدیریت مصرف انرژی داشته باشند تا شاهد خاموشی نباشیم.

وی با بیان اینکه با همکاری مردم طی سال‌های اخیر خاموشی در سطح استان خوزستان بسیار کاهش یافته است، عنوان کرد: قطعا امسال نیز با همراهی مردم خاموشی‌ها کاهش بیشتری خواهد داشت.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و ابراز داشت: آزادسازی خرمشهر کار خدا بود چراکه دست خدا به همراه رزمندگان اسلام بود.

وی خاطر نشان کرد: دشمن بعثی با تمام تجهیزات جنگی، ترس در دل داشت و تسلیم جوانان ایران شد.

حجت الاسلام غبیشاوی، با تبریک پیروزی و ابقای تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان در لیگ برتر، بیان کرد: مجموعه باشگاه صنعت‌ نفت، کادر فنی و بازیکنان این تیم در هفته‌های پایانی تمام توان خود را گذاشتند تا دل مردم این شهر را شاد کنند.

وی خواستار حمایت های همه جانبه از این تیم برای فصل آینده شد و تاکید کرد: این تیم محبوب برای فصل جدید نیاز به حمایت بیشتر دارد تا در کسب نتایج بتواند شرایط بهتری را به ارمغان بیاورد.

کد خبر 1267762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha