تربیت دینی دختران از وظایف مهم خانواده‌ها است

حجت‌الاسلام مهدوی، تربیت دینی دختران را از وظایف مهم خانواده‌ها برشمرد و گفت: امروزه خانواده‌ها باید توجه بیشتری نسبت به دختران داشته باشند.

حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، با تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار کرد: دختران در دین مبين اسلام جایگاه رفیعی دارند و از آنها به عنوان هدیه الهی و نماد رحمت خداوند برای جوامع بشری یاد شده است.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان، تربیت دینی دختران را از وظایف مهم خانواده‌ها برشمرد و افزود: امروزه خانواده‌ها باید توجه بیشتری نسبت به دختران داشته باشند.

 

وی اذعان کرد: دشمنان ایران اسلامی از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی با طراحی برنامه‌های مختلف، قصد ضربه زدن به دختران را دارند که انتظار می‌رود خانواده‌ها با توجه بیشتر به عفت، حجاب و حیا، از کیان دختران ایرانی دفاع کنند.

 

حجت‌الاسلام مهدوی، با بیان اینکه حضرت معصومه (س) الگویی برای دختران ایران اسلامی است تصریح کرد: دختران ایرانی باید با الگو قرار دادن این بانوی بزرگوار در مسیر سعادت و تعالی گام بردارند.

 

وی خاطر نشان کرد: عالم بودن، اهل ایمان و عبادت، فداکاری، شجاعت، دلسوزی و مهربانی از ویژگی‌های بارز حضرت معصومه (س) به شمار می‌روند.

کد خبر 1267767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha