ورود شورای شهر بیرجند برای اجرای تبلیغات محیطی پیشگیری از اعتیاد

حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد گفت: بر اساس درخواست ستاد مبارزه با مواد مخدر، شورای شهر بیرجند در خصوص انجام تبلیغات، اطلاع رسانی و... همکاری می کند.

حجت الاسلام مهدی عبدالرزاق نژاد، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی  به درخواست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اشار کرد و گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر خواستار همکاری شورا در زمینه انجام تبلیغ، اطاع رسانی، اقدام فرهنگی، جلوگیری و پیشگیری از اعتیادشد.

 

وی افزود: بر این اساس انجام تبلیغات محیطی، فرهنگ سازی و پیشگیر ی از اعتیاد، ارتباط با مردم و خانواده در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار گرفت.

 

حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد از دیگر درخواست های مطرح شده در کمیسیون فرهنگی کمک به انتقال خادمان از مشهد مقدس، کمک به برگزاری جشنواره عکس که توسط میراث فرهنگی در دستور کار است، اشاره کرد و گفت: جشنواره عکس در 20 خرداد ماه برگزار می شود.

 

وی افزود: در این جشنواره تعدادی عکاس از اقصی نقاط کشور شرکت می کنند و به همین علت دغدغه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مورد تأکید شورا بوده و بر این اساس مقرر شد از همه شرکت کنندگان این جشنوار تعهد اخلاقی در زمینه عفاف و حجاب گرفته شود.

 

وی از درخواست های میراث فرهنگی به تأمین 30 مکان برای تبلیغات، تأمین دو دستگاه ون از شهرداری و کمک اعتباری اشاره کرد و گفت: مقرر شد شورا  علاوه بر تأمین 5 مکان رایگان برای تبلیغات، دو دستگاه ون را هم در صورت مقدورات شهرداری و... در اختیار آنها قرار دهد.

 

به گفته وی درخواست اصناف برای نامگذاری برخی میادین و خیابان‌ها به نام شهدای اصناف نیز در کمیسیون فرهنگی مطرح شد و مقرر شد مراتب برای تأیید به بنیاد شهید ارسال و در صورت تأیید به شهرداری برای اجرای این مهم ارجاع شود.

 

نصب و برافراشته شدن پرچم امام رضا(ع) در جلوی فرهنگسرا، کمک شهرداری در نصب بنر و تبلیغات محیطی، انتقال خادمان از مشهد مقدس در دهه کرامت هم درخواست رئیس شورای تبلیغات اسلامی بود که موارد به سازمان فرهنگی و رفاهی شهرداری برای مساعدت ارجاع شد.

 

 

کد خبر 1267771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha