عرضه ۳۰۰ عنوان کتاب از سوی انتشارات دارالعلم در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب

انتشارات دارالعلم با ۳۰۰ عنوان کتاب در موضوعات حدیثی و روایی حضور فعالانه ای در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، انتشارات دارالعلم با بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور فعالانه ای داشته است.

 

موضوعات کتابهای این انتشارات حدیثی و روایی است. کتاب غرر الحکم شامل۱۱ هزار جمله قصار از امام علی(ع) به ترتیب حروف الفبایی یکی از پرفروش ترین کتابهای این انتشارات است.

 

 

همچنین کتاب درسنامه فهم روشمند قرآن،کتابهایی همچون کشکول،معراج السعاده، کلیات احادیث قدسی،کتاب صرف و نحو برای آموزش زبان عربی و درسنامه صحیفه سجادیه از دیگر کتب پرفروش این انتشارات در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

 

موسسه انتشارات دارالعلم در سال 1335 شمسی با هدف ترویج علوم دینی با عنوان مطبوعات دارالعلم در شهر قم با همت مرحوم آیت الله احمد آذری قمی(ره) تاسیس شد؛ این کتابفروشی به همت مرحوم حاج حسن بیگدلی آذری(ره) وبا نام انتشارات دارالعلم فصل جدیدی از فعالیت خود را بعد از انقلاب آغاز نمود و با تاسیس دو دفتر در شهر قم و یک دفتر در تهران علاقه مندی خود را به خدمت به اسلام و ترویج علوم دینی نمایان کرد.

 

کد خبر 1267781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha