استقبال از کتاب های موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در نمایشگاه کتاب تهران

نجفی با اشاره به عرضه ۶۷۰ عنوان کتاب از سوی انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: کتاب شش جلدی طرح ولایت از کتابهای پرفروش این انتشارات است.

«صادق نجفی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به عرضه 670 عنوان کتاب از سوی این موسسه در نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ناشر تخصصی کتابهای آیت الله مصباح یزدی(ره) است و موضوعات کتابهای این انتشارات فلسفه و حکمت اسلامی و روان شناسی است.

 

مسئول غرفه انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) کتاب شش جلدی «طرح ولایت» را یکی از کتاب های پرفروش این انتشارات دانست و گفت: این کتاب در شش جلد معرفت‌ دینی، خداشناسی، انسان‌شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست است.

 

 

وی تربیت عبادی کودکان، دین گریزی، تربیت جنسی در اسلام، مهارت های سازگاری را از جمله کتابهای تربیتی این موسسه دانست و افزود: جریان شبهه فلسفی، اهل کتاب در اسلام، بیم ها و امیدها، برمدارحق، عرضه تورات و انجیل در قرآن، حدود و قلمرو اختیار و آزادی از دیگر کتابهای این موسسه است که در نمایشگاه کتاب عرضه شده است.

 

صادقی با اشاره به کتاب مقتل جامع سیدالشهدا(ع) که توسط این انتشارات منتشر شده است، افزود: هدف اصلی این کتاب ارائه گزارش جامع و مستند از تاریخ قیام عاشورا برای پویندگان علمی کشور به ویژه طلاب و خطبا است. در این مقتل تنها از منابع موجود تا پیش از قرن هفتم استفاده شده است؛ زیرا با بررسی های انجام شده از سوی محققان، در موضوع قیام سیدالشهدا(ع) تنها گزارش های منابعی که تا قرن هفتم به نگارش درآمده اند، قابل اتکا و اعتمادند و منابع پس از آن، گزارش های چندان معتبری را شامل نمی شوند.

 

 

 

کد خبر 1267810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha