«جنگ علیه خانواده» کتابی که با استقبال مخاطبان کتابخوان مواجه شد

«جنگ علیه خانواده» ترجمه معصومه محمدی جزو کتاب های پرفروش پژوهشکده زن و خانواده در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، «پژوهشکده زن و خانواده» اولین واحد پژوهشی رسمی حوزوی است. بر‌اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی حوزه های علمیه مرجع رسمیت بخشیدن به نهادهای پژوهشی حوزوی است.

 

پژوهشکده زن و خانواده نیز با حضور در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، بخشی از دستاوردهای پژوهشی، تالیفی و ترجمه ای خود را در حوزه زن و خانواده برای مخاطبان ارائه کرده است.

 

پژوهشکده زن و خانواده با ۲۳ عنوان کتاب در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته است که کتاب های «حجاب پژوهی» در دو جلد، «پژوهش های فقهی حجاب»، «پژوهش های زنان در زمان پیامبر (ص)» بخشی از آثار ارائه شده در نمایشگاه کتاب است.

براساس این گزارش، کتاب های «زن در اسناد بین الملل» و «شروط ضمن عقد نکاح» جزو تازه های نشر پژوهشکده زن و خانواده است. همچنین کتاب «سیاست خانواده در جهان» ترجمه آقای چاوشیان نیز جزو کتاب های عرضه شده در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

 

«جنگ علیه خانواده» ترجمه معصومه محمدی جزو کتاب های پرفروش پژوهشکده زن و خانواده در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می باشد.

 

کد خبر 1267818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha