دوخت رایگان چادر به همت مرکز نیکوکاری «موج مهربانی»

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری موج مهربانی شیروان گفت: به مناسبت ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر، این مرکز به مدت سه روز، اقدام به دوخت رایگان چادر کرد.

انسیه قاسمیان- مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری موج مهربانی شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: دوخت رایگان چادر برای همه اقشار از دو روز گذشته شروع شده و امروز آخرین روز است که تاکنون 45 متقاضی مراجعه کرده و اقدام به سفارش کرده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: تمام چادرهای دوخته شده در یک کارگاه خیاطی که مختص زنان سرپرست خانوار است انجام می شود و هزینه دوخت از محل کارگاه خیریه مرکز موج مهربانی صورت می گیرد و تمام سفارش‌ها تحویل داده شده و تعدادی چادر هم برای هدیه به مادران شهدا تقدیم می شود.

 

قاسمیان عنوان کرد: طی این دو روز که جهت دوخت چادر رایگان تبلیغ و اطلاع رسانی شده، استقبال خوبی از طرف نوجوانان دختر انجام شد که این خود نشان دهنده اهمیت و جایگاه عفاف و حجاب در نزد آنان و الگو گیری این قشر از ائمه اهل بیت(ع) است.

 

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری موج مهربانی شیروان بیان کرد: همچنین به مناسبت این ولادت بزرگ، توسط این مرکز 14 هدیه برای دختران ایتام تهیه شده که شامل فرم لباس مدارس، چادر و پوشاک است و امید است با این اقدامات بتوانیم در بخش کوچکی از شادی آنان سهیم باشیم.

 

کد خبر 1267822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha