ترویج عفاف و حجاب با شیوه های صحیح و هنرمندانه ضروری است

حجت الاسلام دیباجی جهاد تبیین را یک رسالت همگانی دانست وگفت: باید در مقابله با جریان تحریف و جنگ شناختی دشمن دستاوردهای موفق و افتخار آمیز را با ابزار رسانه و هنر انقلابی به جامعه بازتاب دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی - مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در گردهمایی بصیرتی در جمع پایوران و سربازان ستاد سپاه استان سمنان در حسينيه شهداي گمنام گفت:دشمن در تلاش است تا با بهره‌گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها در جنگ تمام‌عیار رسانه ای موفقیت ها و دستاوردهای افتخار آمیز انقلاب اسلامی را کم رنگ نشان دهد و باید دقت کنیم تا در دام جنگ شناختی دشمن گرفتار نشویم و  البته توجه دولت سیزدهم به بازتاب رسانه ای این موفقیت ها و دستاوردها امری ضروری و مهم است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان با اشاره به دلایل و ریشه های مشکلات اقتصادی امروز اظهارکرد:در حال حاضر بیشتر کشورهای دنیا گرفتار مشکلات کلان اقتصادی هستند و حدود نیمی از جمعیت جهان گرفتار مسئله فقر و گرسنگی است اما ایران اسلامی علی رغم هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم های سخت اقتصادی و ابعاد مختلف جنگ ترکیبی، مقاوم و سرافراز ایستاده است.

 

وی به مشکلات و مسائل اقتصادی به جای مانده از دولت های قبل اشاره داشت و افزود:دولت در مسیر درست اقتصاد کلان قرار دارد و باید با بیان واقعيات به مردم و تبیین اقدامات و دستاوردهای مهم دولت سیزدهم یاری گر دلسوزان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

 

حجت الاسلام حسینی دیباجی تصریح کرد:برخی از جريانات معاند داخلی با همراهی نظام سلطه در حال مانع تراشی و ایجاد گره های اقتصادی در جامعه هستند و با تشکیل باند های مافیایی اقتصادی ، شریان های مهم تولید و معیشت را مورد هجمه قرار می دهند و در تلاش اند تا با ناامید کردن مردم ، به اهداف شوم خود دست یابند و باید در مقابله با این جریانات هوشمندی و هوشیاری لازم وجود داشته باشد.

 

 

وی در ادامه افزود:امروز وظیفه مهم این است که با مطالبه گری صحیح،صبوری،اطلاع رسانی و تکیه بر جهاد تبیین به شبهات پاسخگویی کنیم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با تاکید بر اهمیت نقش حجاب و عفاف در اعتلای معنوی جامعه اسلامی ادامه داد:از حاشیه سازی جریان رسانه ای دشمن در روزهای اخیر هجمه فرهنگی به موضوع عفاف و حجاب است که ضرورت مواجهه با این مسئله، برنامه ریزی دقیق و بهره گیری از روش های مناسب و موثر است.

 

حجت الاسلام حسینی دیباجی امر به معروف و نهی از منکر را یک واجب الهی دانست وبیان کرد: وظیفه هر مسلمان این است تا با استفاده از شیوه های صحیح و هنرمندانه فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ترویج دهد.

کد خبر 1267876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha