سیرت انقلاب اسلامی به «مردم محوری و معنویت گرایی و  استقلال» وابسته است

علیزاده با بیان اینکه سیرت انقلاب اسلامی به «مردم محوری و معنویت گرایی و استقلال» وابسته است، گفت: طی یک دوره شاهد پررنگ شدن فرهنگ تجمل گرایی در کشور بودیم و مردم را حساب نمی کردند و این مسائل سبب بی اعتماد کردن مردم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسن علیزاده امروز(۳۰ اردیبهشت) در شورای اداری شهرستان بشرویه که با حضور دستیار ویژه استاندار خراسان جنوبی در امور مردمی سازی دولت برگزار شد، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

 

فرماندار بشرویه در ادامه گفت: انقلاب اسلامی همانند زمان تشکیل در جهت ادامه و تداوم راه خود متکی بر مردم و حضور آنان است و سیرت انقلاب به مردم محوری و معنویت گرایی و عدم وابستگی و استقلال بستگی دارد.

 

وی با بیان اینکه امامین انقلاب در سیره عملی و نظری خود بر مردم محوری و ساده زیستی و گره گشایی از کار مردم همواره تاکید داشتند، افزود: روش و سیره امامین انقلاب این موضوع بوده است و راز همراهی مردم با ولایت در بحران ها و حوادث طی چهار دهه اخیر همین موضوع است.

 

علیزاده در ادامه عنوان داشت: باید ببینیم چه شد که بعد از انقلاب اسلامی این خوی اشرافی گری و تجمل گرایی در حاکمیت جا گرفت و امروز شاهد بی اعتمادی مردم با وجود کار جهادی دولت سیزدهم هستیم.

 

فرماندار بشرویه ادامه داد: متاسفانه طی یک دوره شاهد پررنگ شدن فرهنگ تجمل گرایی در کشور بودیم و برخی از مسئولان، مردم را حساب نمی کردند و این مسائل سبب بی اعتماد کردن مردم شد.

 

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم با شعار مردمی روی کار آمده است، افزود: از همان ابتدای شروع کار شاهد حضور و دیدار رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم بودیم و به مسئولان توصیه کردند تا به بحث مردمی سازی توجه کنند.

 

علیزاده در پایان گفت: برای زدودن فرهنگ غلطی که در گذشته رخ داده بود نیاز به گذشت زمان است و کار شروع شده و دولت در حال ترویج فرهنگ مردمی سازی است.

 

 

کد خبر 1267878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha