غرفه امام موسی صدر با ۱۳۰ عنوان کتاب پذیرای مخاطبان نمایشگاه کتاب

بهره مند از ارایه ۱۳۰ عنوان کتاب در غرفه امام موسی صدر در نمایشگاه بین المللی کتاب خبر داد و گفت: کتاب های "آن همیشه مهربان" و "ایام تعطیل" از کتب جدید این انتشارات هستند.

بهره مند، مسئول انتشارات امام موسی صدر در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان گفت: غرفه امام موسی صدر با 130 عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور یافته است که بخشی از این عناوین تجدید چاپ شده است.

 

وی اظهار کرد: امسال 3 عنوان کتاب جدید در نمایشگاه بین المللی کتاب ارائه شده است که 2 عنوان از آنها جزء چاپ اول هستند و کتاب های "آن همیشه مهربان" و "ایام تعطیل" از آنها هستند. کتاب "ایام تعطیل" روایتگر دوران طلبگی امام موسی صدر و کتاب "آن همیشه مهربان" از مجموعه در قلمرو در مورد پیامبر (ص) است.

 

وی ادامه داد: کتاب "سیره و سرگذشت امام موسی صدر" چاپ سوم است که در ۲ جلد در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب عرضه می شود.

 

بهره مند تصریح کرد: کتب "زن و چالش ها"، "هفت روایت"، "در قلمرو ما" از دیگر کتب ارائه شده از سوی انتشارات امام موسی صدر در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

 

وی تصریح کرد: بخشی از کتب موسسه سخنرانی و نوشته امام موسی صدر یا تاریخ شفاهی موسسه با افرادی هستند که با امام موسی صدر در ارتباط بودند و مصاحبه آنها جمع آوری شده است. بخش دیگری از کتب این انتشارات در قالب زندگینامه هستند مانند کتاب "عصایت".

 

وی گفت: در حال حاضر 2 عنوان کتاب جدید زیر چاپ داریم که تبلیغات آنها انجام شده و بخشی از آنها نیز پیش فروش شده است.

کد خبر 1267896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha