"امر به معروف و نهی از منکر" و "بدعت در دین" از کتب پرفروش آیت الله مجتبی تهرانی

حجت الاسلام تهرانی از ارایه صدمین عنوان کتاب آیت الله مجتبی تهرانی در نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: کتاب های "امر به معروف و نهی از منکر" و "بدعت در دین" از کتب پرفروش آیت الله مجتبی تهرانی است.

حجت الاسلام حسین تهرانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد آثار آیت الله مجتبی تهرانی در غرفه مصابیح الهدی در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: امسال صدمین عنوان از آثار آیت الله مجتبی تهرانی به چاپ رسید؛ این آثار در حوزه های اخلاق، قوه عقل، قوه شهوت، قوه وهم به چاپ رسیده است.

 

وی افزود: آثار آیت الله مجتبی تهرانی در مباحث تربیتی در 5 جلد و آثار مباحث قیامت در 13 جلد و بخش دیگری از آثار نیز در حوزه های برزخ، قیامت، مرگ و مسائل بهشت و جهنم به چاپ رسیده است.

 

وی اظهار کرد: کتاب "سلوک عاشورایی" در 10 جلد در ارتباط با قیام امام حسین (ع) است. کتاب "معارف اسلامی" مانند کتاب های آزمایش الهی در 7 جلد ارائه شده است.

 

وی اظهار کرد: آثار دیگر آیت الله مجتبی تهرانی کتاب "بدعت در دین"، "طاعت و اطلاعت الهی"، "سعادت و شقاوت" و "امر به معروف و نهی از منکر" است.

 

وی تصریح کرد: اکنون 30 جلد از آثار وی برای چاپ آماده شده است که تاکنون 4 جلد آن به نمایشگاه رسید و کتاب امر به معروف و نهی از منکر و بدعت در دین از کتب پرفروش هستند.

کد خبر 1267899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha