تدارک ۲۰ برنامه شاخص به مناسبت دهه کرامت در قم

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، با تشریح برنامه‌های شهرداری در ایام دهه کرامت از تدارک ۲۰ ‌برنامه شاخص در این ایام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد امروز(شنبه30اردیبهشت ماه) در گفتگو با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های شهرداری قم در دهه کرامت گفت: برنامه های شهرداری به مناسبت ایام دهه کرامت اامسال از قبل از دهه کرامت و با برپایی نمایشگاه لبخند خدا در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز شد.

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه  سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای را برای این ایام تدارک دیده است افزود:20 برنامه متنوع تعریف شده است که اولین برنامه اجتماع مردمی و جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) است که امروز  در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: فردا و همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س)جشن بزرگ روز دختر در حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اجرای سرود بهترین دختر دنیا برگزار خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طباطبایی نژاد به برگزاری جشن ویژه «خواهر برادری» اشاره کرد و گفت: این جشن با مشارکت شبکه نشاط اجتماعی در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: همچنین امشب حرکت کاروان گل را خواهیم داشت که با همکاری هیئات مذهبی همراه با نورافشانی به حرکت در خواهد آمد.

 

وی همچنین به اجرای طرح محراب شهر اشاره کرد و گفت: این طرح چندسالی است که اجرا می شود و امسال نیز با برپایی نمایشگاه های فرهنگی در مساجد پیگیری می شود.

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در ادامه به برپایی نمایشگاه فرهنگی با چهل ایستگاه فرهنگی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با موضوعات زیارت، حجاب و عفاف، جوانی جمعیت و غیره تا 10 خردادماه در میدان بزرگ آستانه برگزار می شود.

 

وی به مراسم حجاب اولی‌ها و جشن تکلیف کارکنان شهرداری نیز همزمان با روز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) نیز اشاره کرد و گفت: همچنین طرح بانوی بهشت در بوستان‌های بانوان سطح شهر برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طباطبایی نژاد برگزاری تورهای گردشگری قم گردی با عنوان کاروان خواهر خورشید در دهه کرامت را از دیگر برنامه های این ایام برشمرد و افزود: بازدید از آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، امامزادگان واجب‌التعظیم و خانه موزه شهیدان زین‌الدین از برنامه های این تور است.

 

وی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و بسیج در بوستان علوی را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: اجرای سرودهای خیابانی، مراسم نورافشانی، برپایی نمایشگاه توانمندی بانوان استان در بوستان‌های بانوان از دیگر برنامه های این سازمان در ایام دهه کرامت است.

 

کد خبر 1267924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha