کتاب فرهنگ آپارتمان نشینی و قوانین و مقرارت حقوقی پروفروشترین کتابهای روزنامه رسمی کشور

اکبری با بیان اینکه غرفه روزنامه رسمی قوه قضاییه با ۸۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارد، گفت: کتاب فرهنگ آپارتمان نشینی و قوانین و مقرارت حقوقی از پروفروشترین کتابهای این غرفه است.

جابری، مسئول غرفه روزنامه رسمی (قوه قضاییه) در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد این غرفه در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب گفت: روزنامه رسمی نام عنوان روزنامه قوه قضاییه است که بسیاری با سایر روزنامه های رسمی کشور اشتباه می گیرند.

 

وی گفت: وظیفه روزنامه رسمی چاپ قانون است که در عرض سه روز بعد از تصویب قانون؛ فرصت چاپ آن را داریم و به فاصله 15 روز بعد از چاپ در روزنامه رسمی قابل اجرا در کل کشور است. این روزنامه از جمله 12 نهاد زیر نظر قوه قضاییه است.

 

جابری تصریح کرد: هیچ تغییری در قیمت ها نداریم و تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانیم کتب قانونی را به دست مخاطبان در حوزه وکالت یا سایر حوزه ها برسانیم. کتاب های ما از نظر قیمت بسیار مناسب است به طور مثال کتاب دو جلدی قوانین و مقررات حقوقی که به قیمت 90 هزار تومان به قیمت سال ۹۵ ارایه می شود. دو جلد جدید با عنوان انواع دادخواست های ورشکستگی و مقررات تعزیراتی و حکومتی و همچنین مجموعه آرای پنج جلدی هیئت عمومی، دیوان عدالت عمومی در سال 99 و سال 97-98 به نمایشگاه رسیده است که در مجموع پنج جلد عنوان جدید در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

 

وی تصریح کرد: در کل 80 عنوان کتاب در این غرفه در اختیار مخاطبان قرار دارد. کتاب هایی از جمله فرهنگ آپارتمان نشینی و دو جلد تنقیح شده قوانین و مقررات حقوقی که به قیمت 45 هزار تومان در اختیار مخاطبان قرار می گیرد از پروفروشترین کتابها است.

کد خبر 1267940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha