"چغک" روایتی از  خاطرات همراهی نوجوانی   با رهبر انقلاب در فعالیتهای انقلابی

ادیب زاده با بیان اینکه انتشارات صهبا با ۲۰ جلد کتاب در نمایشگاه کتاب حضور دارد، گفت: کتاب چغک یکی از پرفروشترین کتابهای این انتشارات است که خاطرات نوجوانی انقلابی در فعالیتهای انقلابی با رهبر انقلاب است.

حسن ادیب زاده، مسئول غرفه صهبا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد این غرفه در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: موسسه فرهنگی و هنری ایمان جهادی یک موسسه مردمی و خصوصی است که وابسته به هیچ نهادی نیست و از سال 87 به فعالیت نشر پرداخته است.

 

 

وی گفت: این موسسه تاکنون 20 جلد کتاب و 18 عنوان گفتار از بیانات رهبر انقلاب را منتشر کرده است و امسال کتاب جدید نداشتیم. بیشتر کتاب های این موسسه مربوط به اندیشه مقام معظم رهبری و بیانات ایشان است.

 

 

ادیب زاده تصریح کرد: برخی از کتاب های این موسسه روایت هایی از زندگی مقام معظم رهبری مانند دیدارها با خانواده معظم شهدا و خاطرات رهبر معظم انقلاب از امام خمینی (ره) در کتاب عبد صالح است.

 

 

وی در مورد پرفروش ترین کتاب های این غرفه گفت: کتاب "طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن"، "چغک"، "حلقات انسان 250 ساله" از پرفروشترین ها است که کتاب چغک درباره به نوجوانی است که قبل از پیروزی انقلاب در فعالیت های انقلابی همراه با مقام معظم رهبری بوده است و رهبر انقلاب به خاطر جثه کوچک به وی چغک می گویند که در گویش خراسانی به معنی گنجشک است.

 

 

وی گفت: همچنین سلسله سخنرانی های رهبر معظم انقلاب در ماه رمضان در سال 53 از دیگر کتب این غرفه است.

 

 

وی در مورد قیمت های کتاب های عرضه شده در نمایشگاه و در این غرفه گفت: در قیمت کتاب های این موسسه تلاش کردیم تا آنگونه که مرسوم است قیمت کتاب ارایه نشود و مخاطبان بتوانند به راحتی کتاب را خریداری کنند زیرا موضوع ترویج کتاب برای ما اهمیت بیشتری دارد. بر این اساس تلاش کردیم تا کتاب ها را با PDF نیز در اختیار مخاطبان قرار دهیم که هیچ هزینه ای برای مخاطبان نداشته باشد. این PDF ها در کانال موسسه با آدرس sahba.ir در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

کد خبر 1267946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha