اجرای ۸۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کانون های خدمت رضوی مازندران

امامزاده از اجرای ۸۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کانون های خدمت رضوی مازندران خبر داد و گفت: در دهه کرامت امسال با اجرای برنامه های متنوع به استقبال برکات مهم این دهه می رویم.

محمداسماعیل امامزاده- دبیر کانون های خدمت رضوی مازندران- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: کانون های خدمت رضوی مازندران با 800 برنامه دهه کرامت امسال را برگزار می کنند و 500 برنامه  توسط دفاتر خدمت رضوی شهرستان ها برگزار می شود.

 

وی افزود: همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، جشن های مختلف و برنامه های متنوع در سطح استان مازندران اجرایی می شود تا در راستای فرهنگ رضوی و اهل بیتی تلاش شود.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی مازندران با اشاره به فعالیت 810 کانون خدمت رضوی در مازندران خاطر نشان کرد: 12 هزار مازندرانی عضو کانون های خادمیاران رضوی هستند و در طول این دهه برنامه های متنوعی با حضور خادمیاران رضوی مازندران برگزار می شود.

 

امامزاده گفت: اجتماع دختران فاطمی، همایش جشن میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در سطح شهرستان ها، ویزییت رایگان، اهدای جهیزیه، تجللی از کارآفرینان برتر، حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان های مختلف مازندران از جمله برنامه های ما در این دهه است.

 

وی با اشاره به حضور 3 اکیپ کاروان خادمان امام رضایی در 22 شهرستان مازندران یادآور شد: 300 برنامه در طول 10 روز دهه کرامت به همت خادمیاران رضوی مازندران و با حضور کاروان زیرسایه خورشید برگزار می شود.

کد خبر 1267983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha