حضرت معصومه(س) منادی و مبارز و مجاهد ولایت بود

حجت الاسلام کامجو با بیان اینکه حضرت معصومه(س)، منادی و مبارز و مجاهد ولایت بود، گفت: اگر می بینید که در قلب اروپا یک سری جوان به ترویج اسلام می پردازند همان کسانی هستند که به حضرت معصومه پناه آوردند و به عنوان سفیر اسلام تربیت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علیرضا کامجو شامگاه (۳۰ اردیبهشت) در جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در مسجد حضرت ولیعصر بیرجند اظهار داشت: دختر موجودی بابرکت است که هر جا در قرآن کریم سخن از معنویت و پاکی و یاد خدا است نامی از یکی از بانوان برتر آمده است.

 

وی با بیان اینکه در ماه ذی القعده برکات بسیاری وجود دارد، افزود: یکی از ماه های حرام است و باید بیشتر رابطه خود با خدا را تقویت کنیم و به تقوا بیش از گذشته بپردازیم و کار ثواب و حرام در این ماه دو برابر است.

 

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی به یکشنبه های ماه ذی القعده اشاره کرد و گفت: در اعمال این ماه یاد شده که نماز روز یکشنبه فراموش نشود و برای این نماز ثواب های بسیاری نقل شده است و از این ماه و فرصت بیشتر استفاده کنید.

 

حجت الاسلام کامجو در خصوص حضرت معصومه(س) عنوان کرد: ایشان یک الگوی تمام معنا برای زنان عالم است و هنوز ایشان به دنیا نیامده بودند که عظمت و جایگاه این بانوی کرامت از لسان امام صادق علیه السلام برای همگان بیان شده بود.

 

وی با بیان اینکه مرکز علم در آخرالزمان و محور نجات انسان ها، شهر قم است، ادامه داد: از این بانوی کرامت بهره ببرید و قدر وجود مبارک ائمه اطهار علیهم السلام را بدانید و ما متاسفانه قدر وجود حضرت معصومه(س) را آن طور که باید نمی دانیم.

 

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی در ادامه گفت: اگر می بینید که در قلب اروپا یک سری جوان به ترویج اسلام می پردازند همان کسانی هستند که به حضرت معصومه پناه آوردند و به عنوان سفیر اسلام تربیت شدند و غوغا کرده اند.

 

حجت الاسلام کامجو ادامه داد: وجود حضرت معصومه (س) سراسر ایمان بود و ایشان ۱۷ روز در قم ساکن بودند که عبادت را پیش گرفتند و یک انسان و عابد به تمام بودند و ایمانشان همراه با عمل بود.

 

وی در ادامه عنوان داشت: حضرت معصومه (س) از لحاظ علمی و دینی به جایگاه بالایی رسیده بودند و یک انسان عاقل و مومن مشغول به عبودیت نیست بلکه منادی ولایت نیز بودند و هر جا به مسئله ولایت و امامت در طول سفر خود می پرداختند.

 

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی افزود: حضرت فاطمه معصومه(س) یک شخصیت معنوی، آسمانی و پربرکت و مبارز و مجاهد برای مسئله ولایت بودند و می توان گفت ایشان با رنج و غصه ولایت به شهادت رسیدند.

 

حجت الاسلام کامجو در پایان گفت: در جمهوری اسلامی روز ولادت این شخصیت بزرگ به نام روز دختر نامگذاری شده است و امیدواریم دختران ما در زمره محبین واقعی ایشان قرار گیرند.

 

 

کد خبر 1267997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha