هنرمند شیروانی تندیس جشنواره موسیقی مقامی را به خانواده شهید اهداء کرد

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: رحمان اسلامی هنرمند عرصه موسیقی مقامی این شهرستان، تندیس سومین جشنواره استانی تارآوا را به خانواده سردار شهید بهمن پارسا اهداء کرد.

سلیمان آذری- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: این هنرمند شیروانی نفر اول سومین جشنواره موسیقی استانی تار آوا از بین ۱۳۰ هنرمند بود که با حضور در منزل خانواده سردار شهید بهمن پارسا  تندیس این جشنواره را به خانواده شهید اهداء کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: اسلامی با اهدای تندیس به خانواده شهید قصد داشت که یادآوری کند شهدا هیچگاه به فراموشی سپرده نمی شوند و اگرچه حضور ندارند ولی یاد و نام آنان در دل مردم ایران زنده است.

 

آذری با بیان اینکه هنرمندان عرصه موسیقی ارادت خاصی به شهدا دارند عنوان کرد: این هنرمند به خانواده شهید یادآور شد که نه تنها هنرمندان بلکه تمام مردم ایران زمین امنیت، اقتدار، عزت و سربلندی را مدیون از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری های شهدا هستند.

 

جمعه شب گذشته 29 اردیبهشت ماه در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی مقامی تارآوا خراسان شمالی، تک تک هنرمندان حاضر در مراسم قبل از اجرای برنامه به یاد شهدا کار خود را آغاز کردند و به خانواده این عزیزان آسمانی تکریم کردند.

 

شهيد 'بهمن پارسا' قائم مقام فرمانده گردان قدرت الله لشگر 5 نصر در هشتم شهريور ماه سال 1337 در روستاي جودر از روستاهاي بجنورد متولد و در شيروان تحصيل كرد و سرانجام در جزيره مجنون در تاريخ چهارم تيرماه سال 1367 در سن 30 سالگي به درجه رفيع شهادت رسيد و در بهشت حمزه رضا (ع) روستاي زيارت شيروان آرام گرفت.

 

 

کد خبر 1268082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha