اجرای پویش ملی «بهترین دختر» در شیروان

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، پویش ملی «بهترین دختر» در این شهرستان برگزار می شود.

سعید علیپور- مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: این پویش توسط هیئت منتظران مهدی(عج) شهرستان تدارک دیده شده است که به برگزیدگان جوایز ارزشمندی اهداء خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: پویش ملی بهترین دختر در سه بخش جشن‌های خانگی، همخوانی سرود روز دختر و ابراز محبت و افتخار به دختران خانواده برگزار می شود که به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای از جمله سفر به عتبات عالیات، پلاک طلا، گوشی هوشمند، ساعت هوشمند و جوایز فرهنگی به همت حرم مطهر بانوی کرامت اهداء خواهد شد.

 

علیپور عنوان کرد: برای شرکت در پویش و مسابقه بهترین دختر و کسب اطلاعات بیشتر کافی است بچه ها عد یک و بزرگترها عدد 2 را به شماره 30006019 پیامک کنند.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان با اشاره به برنامه های روز دختر در این شهرستان بیان کرد: عصر روز گذشته 30 اردیبهشت ماه، با همکاری شهرداری، فرمانداری، اداره تبلیغات و غیره جشن بزرگ عموم مردم در محل کوهستان پارک شیرکوه با استقبال خوب مردم برگزار شد.

 

علیپور تصریح کرد: همچنین طی این شب ها، بسیاری از مساجد پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، سخنرانی، مسابقه و اهدای جوایز و پذیرایی شیرینی و شربت را در برنامه قرار داده اند.

 

وی اضافه کرد: حوزه علمیه آیت الله حکیم(ره) و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هم عصر امروز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه اقدام به برگزاری جشن خصوصی به همراه برگزاری مسابقه و اهدای جوایز کردند.

 

 

کد خبر 1268094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha