ضرورت تمرکز اقدامات بصیرتی با محوریت مساجد برای جذب جوانان

طالبی گفت: تمرکز اقدامات بصیرتی، اعتقادی و مسائل اقتصادی با محوریت مسجد می‌تواند منجر به جذب نسل جوان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی- امروز یکشنبه (۳۱ اردیبهشت) در جلسه تبیینی تحقق محله اسلامی که با حضور معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های دشمن برای منحرف کردن ذهن جوانان، اظهار کرد: در حال حاضر مدیریت فضای مجازی در دست دشمن است و هر مطلبی که بخواهد را در قالب‌های مختلف به جامعه القا می‌کنند.

 

وی با بیان کاهش اعتماد نسل جوان به مسئولان به دلیل کم‌کاری‌هایی صورت گرفته در حوزه‌های اقتصادی، معیشتی، فرهنگی و اجتماعی در دولت‌های مختلف، تصریح کرد: اگر مدیران وظایف و رسالت‌ خود را به نحو احسن انجام می‌دادند اکنون شاهد این شبهات در ذهن نوجوانان و جوانان نبودیم.

 

طالبی به اقدامات خوب در سطح استان برای حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: با اقدامات دستگاه‌های فرهنگی و مدیریت قرارگاه عفاف و حجاب اکنون مسائل پیرامون کشف حجاب و بی‌حجابی در استان به حداقل رسیده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از حضور پرشور مردم استان در مناسبات ملی و مذهبی و انتخاب کاندیدای اصلح در موضوع مجلس و ریاست جمهوری گفت و در ادامه بیان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز اقدامات خوبی انجام دادند و جشن پایان گازرسانی در استان برگزار شده و اکنون تا سطح روستاهای زیر ۲۰ خانوار از این خدمات بهره‌مند هستند.

 

وی با اشاره به برگزاری میز خدمت و سفرهای شهرستانی مدیران و استاندار برای رفع مشکلات مردم، ادامه داد: البته هنوز تا سطح مطلوب فاصله داریم و باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

 

طالبی با تأکید بر اینکه در طرح محلات اسلامی اقدامات خوبی انجام شده اما پراکنده بوده، افزود: باید با ایجاد همبستگی و انسجام این اقدامات پررنگ‌تر شود و با کمک معتمدان محلات و اعضای شورای اسلامی مشکلات محلات با نگاه همه‌جانبه احصاء کرده و دستگاه‌های اجرایی را برای حل آن پای کار بیاوریم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تمرکز اقدامات بصیرتی، اعتقادی و مسائل اقتصادی با محوریت مسجد می‌تواند منجر به جذب نسل جوان شود، گفت: با توجه در پیش رو بودن انتخابات باید به دنبال حضور و مشارکت پرشور مردم باشیم تا منجر به ناامیدی دشمن شود.

 

وی بر افزایش امیدآفرینی و خدمت در جامعه تأکید کرد و افزود: مردم مستحق بهترین خدمات هستند که این مهم تلاش جهادی و شبانه‌روزی می‌طلبد.

 

 

کد خبر 1268125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha