جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت روایتی از توانمندی‌های بانوان

پارسا با بیان اینکه امروز دشمنان از اهرم رسانه بهره گرفته اند گفت : جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت روایت از دستاوردها و توانمندیهای بانوان را فراهم کرده است.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت ، مهدی پارسا امروز ( یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ) در نشست خبری دومین جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) اظهار کرد : بانوان در حوزه های مختلف فعال هستند و همواره نقش ارزنده ای در توسعه جامعه دارند.


رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۶۰ درصد رسانه کشور را بانوان تشکیل داده اند گفت : یکی از توطئه های دشمن بهره گیری هیجانی از اهرم رسانه است.
وی با اشاره به اینکه امروز رسانه ها وظیفه خطیری برعهده دارند، افزود : علی رقم جنگ نا برابر دشمنان، اصحاب رسانه سعی کنند با تولیدات رسانه ای به مقابله برخیزند.

پارسا به برگزاری دومین جشنواره ملی رسانه ای بانوان حریم رسالت اشاره و تصریح کرد : با برپایی این جشنواره و پیگیری های صورت گرفته گیلان قطب رسانه ای بانوان کشور معرفی شد.
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان به برپایی دبیر خانه دائمی جشنواره حریم رسالت در گیلان اشاره کرد و افزود: با برپایی این جشنواره بستر رسانه ای فراهم شد تا دستاوردها و توانمندیهای زنان در عرصه های مختلف روایت شود.‌
وی با بیان اینکه این جشنواره ۸ محور مهم دارد اضافه کرد: زن در جهان اسلام، زن و اشتغال، کارآفرینی، حجاب زن مسلمان در کاهش ناهنجاری‌ها، نقش زنان در گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی و نقش زن در استحکام خانواده، زن در رسانه‌های غربی و تببین جایگاه زن در غرب و اسلام و نیز الگوی سوم زن مسلمان و افتخار آفرینی زنان مسلمان در میادین بین‌المللی از جمله محورهای مهم این جشنواره است.

وی به قالب های جشنواره پرداخت و ادامه داد: گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، یادداشت، مصاحبه، سرمقاله، موشن گرافی، کلیپ، عکس، فیلم، مستند و پادکست ۱۱ قالب تعریف شده در این جشنواره محسوب می شود و علاقمندان می توانند در هر قالب ۵ اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال کنند.‌

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان تصریح کرد : اصحاب رسانه می توانند آثار تولیدی شان از تاریخ۳۰ تیرسال گذشته تا ۲۵ مرداد امسال به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.  

کد خبر 1268139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha