«لقمه حلال» موثرترین عامل در انتخاب دین مبین اسلام

هوشینو با بیان اینکه «لقمه حلال و حلال زاده بودن» موثرترین عوامل روی آوردن بنده به دین مبین اسلام است، گفت: ایران را وطن معنوی خود می دانم و در ژاپن از نظر امکانات مادی کم و کاستی نداشتم اما از درون به دنبال آرامش بودم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، فاطمه هوشینو-بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی- امروز (۳۱ اردیبهشت) در دیدار با امام جمعه طبس اظهار داشت: لطف خداوند متعال بود که من را به این مسیر هدایت کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه ۲ عامل سبب روی آوردن به سمت اسلام شد، افزود: این دو عامل را دشمنان اسلام به شدت مورد هجمه قرار داده اند و در این عوامل هیچ نقشی نداشتم یکی لقمه حلال و دومین حلال زاده بودن است که مدیون پدر و مادر خود هستم.

 

هوشینو بیان کرد: در احادیث هم آمده است که برای درک حقیقت و دریافت محبت اهل بیت(ع) این دو عامل نقش مهمی دارند و پدر و مادرم مسلمان نیستند اما بر اساس آئین خود این شرایط را برای من فراهم کردند.

 

بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی ادامه داد:درست است که در ژاپن از نظر امکانت مادی کم و کاستی نداشتم اما از درون به دنبال آرامش بودم و سبب شد تا به دنبال پیدا کردن راهی بروم و با عنایت خداوند و اهل بیت(ع) توانستم اسلام را انتخاب کنم.

 

وی در پایان عنوان داشت: افراد بسیاری در این مسیر کمک کردند و ایران را وطن معنوی خود می دانم و توانسته ام به آن آرامشی که دنبالش بودم با انتخاب دین مبین اسلام دست پیدا کنم.

 

 

کد خبر 1268142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha