ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت از شبکه استانی جهانبین تشریح شد

ویژه برنامه های شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با حضور مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از شبکه استانی جهانبین تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری با حضور در صدا و سيمای مرکز استان چهارمحال و بختياری به تشريح ويژه برنامه های شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت پرداخت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شعار محوری دهه کرامت در سال ۱۴۰۲ «خدمت کریمانه، همدلی، امیدآفرینی» است و ویژه برنامه آغازین دهه کرامت در روز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (س) آغاز می شود.

 

وی ادامه داد: ویژه برنامه های روز ولادت کریمه اهل بیت (س) با شعار «حضرت فاطمه معصومه (س)، بهترین دختر دنیا» برگزار می شود و تعداد ۳۰۰ ویژه برنامه در دهه کرامت در استان برگزار می شود.

 

مظاهری افزود: در دهه کرامت حضور خادمین حرم مطهر رضوی در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» در شهرستان های ۱۱ گانه استان را خواهیم داشت که از اول تا پایان دهه کرامت میهمان مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری هستند.

 

خاطرنشان می شود: دهه کرامت از اول ذی‌القعده مصادف با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز و تا یازدهم ذی‌القعده مصادف با میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد.

 

کد خبر 1268172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha