بقاع متبرکه چهارمحال ‌و بختیاری میزبان برنامه های دهه کرامت هستند

ویژه ‌برنامه ‌های گرامیداشت دهه کرامت با حضور خادمان حرم رضوی و عموم مردم در بقاع متبرکه چهارمحال ‌و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام حسن امیری در «جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ویژه برنامه‌های دهه کرامت در بقاع متبرکه استان» اظهار داشت: ویژه ‌برنامه ‌های گرامیداشت دهه کرامت با حضور خادمان حرم رضوی و عموم مردم در بقاع متبرکه چهارمحال ‌و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هرساله و با آغاز دهه کرامت ویژه برنامه های زیادی با همکاری مردم در جوار در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود.

 

وی به مراسم بزرگداشت امامزادگان اشاره کرد و افزود: این ویژه برنامه در امامزاده های سید محمد (ع) بارده و احمد (ع) ارمند برگزار می شود.

 

حجت الاسلام امیری تصریح کرد: بزرگداشت امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) و رونمایی از ضریح جدید امامزاده شیرمرد علی (ع) مورچگان شهرستان بروجن از دیگر برنامه‌ها در این ایام است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: حضور خادمان آستان قدس رضوی در بقاع متبرکه، برپایی محفل انس با قرآن کریم، غبارروبی بقاع متبرکه، آذین‌بندی و برپایی جشن از جمله اقدامات شاخص در راستای گرامیداشت دهه کرامت است.

 

کد خبر 1268177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha