فعالیت ۶۹ مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در مازندران

آرامجان گفت: با هدف تسریع و تسهیل در امور خدمت‌رسانی به مددجویان در بخش‌های فرهنگی ۶۹ مرکز تخصصی نیکوکاری تخصصی فرهنگی در استان فعالیت می کنند.

اسماعیل آرامجان- معاون فرهنگی کمیته امداد استان مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با بیان اینکه بخشی از فعالیت ها و ماموریت های کمیته امداد در حوزه های معیشتی، درمانی، تحصیلی به ویژه فرهنگی با همراهی مراکز نیکوکاری محقق می شود، اظهار کرد: البته با هدف پشتیبانی تحصیلی، مراکز نیکوکاری فرهنگی امداد ایجاد شده است.

 

وی افزود: با هدف تسریع و تسهیل در امور خدمت‌رسانی به مددجویان در بخش‌های فرهنگی ۶۹ مرکز تخصصی نیکوکاری تخصصی فرهنگی در استان فعالیت می کنند.

 

 معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران به فعالیت ۱۶ مرکز نیکوکاری حوزوی اشاره و گفت: آموزش‌های فرهنگی برای نیازمندان با  پشتوانه حوزه های علمیه از جمله اهداف این مراکز است.

 

 آرامجان یادآورشد: سال گذشته حدود ۱۵ میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی استان به نیازمندان کمک شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۹۸.۹ درصدی داشته است.

 

وی بیان کرد: همچنین ۲۹ مرکز نیکوکاری در تمامی ادارات آموزش و پرورش استان به منظور رسیدگی به امور دانش آموزان نیازمند با هدف نهادینه ساختن فرهنگ انفاق و نیکوکاری ایجاد شد .

 

آرامجان گفت: آموزش خانواده در بخش‌های بصیرتی، حقوقی، کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، مشاوره و... از جمله فعالیت‌های مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در استان است.

کد خبر 1268188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha