بانوی مسلمان شده ژاپنی خود را محصول تبلیغات ضداسلام می‌داند

بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی گفت: بنده محصول تبلیغات ضداسلام و تشیع هستم چون این تبلیغات موجب شد تا من کنجکاو شوم که این اسلام و تشیع چه می‌گوید بنابراین پس از مطالعه در نهایت مسلمان شدم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، فاطمه هوشینو- بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی- امروز یک‌شنبه(۱ خرداد) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با اظهار کرد: در ژاپن مسلمان شدم و به مذهب شیعه گرویدم و ۱۳ سال پیش یک توفیق بزرگی نصیب من شد که به سرزمین خجسته ایران با وجود ولایت فقیه مهاجرت کنم.

 

وی ادامه داد: بنده محصول تبلیغات ضداسلام و تشیع هستم چون این تبلیغات موجب شد تا من کنجکاو شوم که این اسلام و تشیع چه می‌گوید بنابراین در این زمینه مطالعه کردم و در نهایت این مسیر هدایت شدم.

 

هوشینو با تأکید بر اینکه با لطف خداوند و عنایت اهل بیت(ع) و تلاش ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد توفیق پیدا کردم که در جمع مردم استان خراسان جنوبی در دهه کرامت حضور داشته باشم.

 

بانوی تازه مسلمان ژاپنی گفت: ولایت فقیه و این کشور اسلامی و شهدا برای تمام انسان‌ها است و دعا می‌کنم هر چه سریعتر روزی فرا برسد که تمام انسان‌ها به حقیقت اسلام پی ببرند.

 

زندگی‌نامه این زن تازه مسلمان ژاپنی در کتابی به نام «تولد در توکیو» گردآوری شده که افراد علاقه‌مند می‌توانند برای آشنایی بیشتر با این وی، این کتاب را مطالعه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1268279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha