آغاز جشن های دهه کرامت در مساجد شهرستان خوی

همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) وآغاز دهه کرامت جشن بزرگ روز دختر درمساجد شهرستان خوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، مراسم ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت در مسجد امیرالمومنین (ع) روستای قوردیک علیا برگزار شد.

این مراسم با حضور پر شور خواهران و برادران شنبه شب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا هنرور و حجت الاسلام مسلمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی خوی و هیئت مذهبی روستای قوردیک برگزار شد.تجلیل از نام های معصومه و برندگان مسابقه حفظ از جمله حاشیه های این مراسم در این روستا بود.

 

 

 

 

همچنین همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) وآغاز دهه کرامت جشن بزرگ روز دختر در شهر فیرورق برگزار شد.

این شهر در زلزله های شهرستان خوی یکی از کانون های اصلی بوده و هنوز مساجد بسیاری نیاز به تخریب و بازسازی دارند و مردم همچنان در چاد و کانکس به سر می برند.

 

 

هیئات مکتب الشهدا،محفل زینبیون،بقیه الله،و یالثارات الحسین(ع) شهرستان خوی نیز برای جشن کریمه اهل بیت( ع ) سنگ تمام گذاشتند.

این مراسم در حسینیه شهید سردار کریم نژاد با حضور هیئت های مکتب الشهدای خوی، محفل زینبیون ، بقیه الله و یا لثارات الحسین(ع) همراه با سخنرانی و مولودی خوانی برگزارشد.

همچنین همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) جشن روز دختر در موسسه قرآنی به سوی نور شهرستان خوی نیز مراسم باشگوهی با حضور بانوان و دختران برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1268281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha