دهه کرامت فرصت جریان سازی فرهنگی با رویکرد فرهنگ رضوی است

حجت الاسلام شکری با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) گفت: دهه کرامت فرصت یک جریان سازی فرهنگی با رویکرد فرهنگ رضوی است.

حجت الاسلام کاظم شکری با تبریک هفته دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: سالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها را خدمت تمامی دختران فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد تبریک و تهنیت عرض می کنم. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: دهه کرامت فرصت جریان سازی فرهنگی با رویکرد فرهنگ رضوی است، به ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد که در این جریان نقش ممتاز و شاخصی دارند.

 

به گفته وی، به مناسبت دهه کرامت هرساله کانون های فرهنگی هنری مساجد ویژه برنامه های متنوعی را با رویکرد فرهنگی، هنری و دینی در دست اقدام داشتند که هرکدام از این برنامه ها به نوبه خود جریان و تحولی فرهنگی را به همراه دارد.

 

شکری توضیح داد: حضرت معصومه سلام الله علیها یگانه الگوی شاخص و ویژه برای دختران امروز است بانویی که با باور به جایگاه خود عفیفانه زندگی کرد و در راه ولایت و ارزش های دینی قرار داشت.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: توجه به جایگاه معرفتی حضرت معصومه سلام الله علیها یک ضرورت الگویابی برای دختران امروز و مادران فردا است که با توجه به این مقام عالی و شامخ سبک زندگی خود را با نگاه به ارزش های دینی قرار دهند.

 

 

 

 

کد خبر 1268309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha