هم افزایی قرآنیان  نویدبخش آینده ای روشن برای جامعه قرآنی بوده است

رئیس مجمع قرآنی السابقون سیستان و بلوچستان گفت: هم افزایی قرآنیان و فعالان در این عرصه پرنشاط و معنوی می باشد نویدبخش آینده ای روشن برای جامعه قرآنی بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، رضا صفدری  ضمن تحلیل برنامه ها و تبیین وضع موجود و ضرورتهای امروز قرآنی استان مستعد سیستان و بلوچستان، از سلسله اقدامات اخیر قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی و سیاستهای اخیر اتخاذ شده در این بخش را برای جامعه جوان قرآنی استان، بسیار امیدبخش و تاثیرگذار دانست.

 

وی که افتخار تلاوت قرآن کریم در محضر رهبر معظم انقلاب در طلیعه رمضان سال جاری را در کارنامه افتخارات خویش دارد با بیان این مطلب ، اجرای طرح تبلیغی ،ترویجی بزرگ ارمغان وحی، طرح آموزشی بشری و همچنین جلسات معظم جزء خوانی شبهای رمضان طی ماههای اخیر را عاملی موثر برای شروع جنبش و جوشش فعالیتهای قرآنی در سطح استان عنوان کرد.

 

صفدری خاطرنشان کرد: درک صحیح از نیازها و اغتنام فرصتها که مرهون حمایتهای اداره کل ارشاد اسلامی استان و هم افزایی قرآنیان و فعالان در این عرصه پرنشاط و معنوی می باشد نویدبخش آینده ای روشن برای جامعه قرآنی بوده است.

 

 رئیس مجمع قرآنی السابقون سیستان و بلوچستان همچنین در ادامه خواستار گسترش و استمرار این حمایتها و برنامه ها از سوی مسئولان امر شد.

 

گفتنی است که جمع قابل توجهی از جوانان و علاقمندان قرآنی از فعالیتهای اخیر قرآنی در سیستان و بلوچستان استقبال کردند.

کد خبر 1268328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha