برگزاری همایش مشاوره ای با موضوع انتخاب آگاهانه،ازدواج بهنگام دراستان همدان

رکنی گفت: همایش مشاوره ای با موضوع انتخاب آگاهانه،ازدواج بهنگام،آسان و پایدار با همکاری اداره ورزش و جوانان در همدان برگزار شد

عشرت رکنی در گفت و گو با خبرنگار شبستان  از شهرستان  همدان گفت: بخشی از فعالیت های فرهنگی کمیته امداد در بحث آموزش در قالب دوره ها و همایش هایی  با موضوعات مختلف در راستای کاهش آسیب های اجتماعی،ازدواج موفق، فرزند پروری ، پیشگیری از اعتیاد، مهارت های زندگی و تحصیلی با حضور اساتید برگزار می شود..

 معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان افزود: همایش با موضوع انتخاب آگاهانه،ازدواج بهنگام،آسان و پایدار با با حضور دختران 20 الی 30 سال  تحت حمایت امداد و استاد مدعو دکتر بهرادفر دکتری  تخصصی روانشناسی و مشاوره در اردوگاه فجر برگزار شد.

رکنی گفت: در این همایش ابتدا دکتر بهرادفر در خصوص معیارهای  انتخاب همسر ،بلوغ فکری، نقش فرهنگ، فاصله سنی و وضعیت اقتصادی مطالبی را بیان داشتند و در ادامه به معرفی ده مورد از مهم‌ترین معیارهای انتخاب همسر اشاره کرد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان ادامه داد: از مزایای  آموزش می توان  افزایش تعامل زوجین با همدیگر ، رشد سالم و همه جانبه فکری، کاهش آمار طلاق، کاهش افسردگی و استرس ، افزایش رضایت و تغییرات مثبت در درک و رفتار و برخورد همسران در زندگی مشترک را نام برد.

وی یادآور شد:در  هفته جمعیت  از 3خانواده دارای سه فرزند چند قلوو بالاتر  توسط اداره ورزش و جوان و همچنین  7خانواده معزز مددجو دارای فرزند دو قلوو بالاتر تجلیل و به کلیه شرکت کنندگان به مناسبت روز دختر کارت هدیه اهدا شد.

کد خبر 1268377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha