خدمت به خانواده شهدا افتخار است

قاضی زاده هاشمی، با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا افتخار است، گفت: باید مسئولان در رفتار عملی و سرکشی و احوالپرسی نیت خود را نشان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، امروز(1خرداد)، در دیدار با خانواده‌های شهدای امنیت لرستان اظهارداشت: مقام معظم رهبری و رئیس جمهور همواره بر توجه به خانواده شهیدان تاکید فراوان دارند.

 

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه لرستان مردپرور و شهیدپرور و جز استان های دارای بیشترین شهید امنیت است، افزود: این نشان از ولایت مداری مردمان این خطه دارد که به نظام اسلامی اهمیت می‌دهند.

 

وی با بیان اینکه شهدای امنیت مظلوم هستند و باید مسئولان در رفتار عملی و سرکشی و احوالپرسی نیت خود را نشان دهند، گفت: جامعه نسبت به قهرمانان بی‌تفاوت نخواهد بود امیدواریم در این راستا موفق باشیم و محتاج دعای خانواده شهید هستیم.

 

قاضی زاده هاشمی با اشاره به حضورخانواده شهیدان عبدالهی، کرم پور، خانی، بیرانوند، لطفی و کشوری در این مراسم، بیان داشت: از باب عرض ارادت خدمت خانواده شهدا هستیم افتخار خواهیم کرد در خدمت خانواده شهدا باشیم، چیزی قابل جبران نیست و اقدام شهید در راه خدا است.

 

گفتنی است، حضور در گلزار شهدا، افتتاح یادمان شهدای جاویدالاثر، سخنرانی در یادواره شهید بروجردی ، نشست با دانشگاهیان لرستان، حضور در مراسم گرامیداشت روز دختر، دیدار با جانبازان و خانواده شهید امنیت، شرکت در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حضور و سخنرانی در یادواره یک‌هزار و ۴۰۰ شهید بمباران، ۲۹۵ شهید عملیات حاج عمران و ۱۶۹ شهید آزادسازی خرمشهر از برنامه های سفر دوروزه معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به لرستان است.

 

کد خبر 1268389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha