جشنواره ابوذر با رویکرد حل مسئله برگزار می شود|گام روبه جلوی بسیج رسانه در جبهه جهاد تبیین

کارآموزیان از اجرای طرح دیدبان رسانه با هدف معرفی دستاوردهای نظام و رفع مشکلات تولیدکنندگان، صنعتگران و... خبر داد و گفت: امید است واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه فعال و راکد در قالب این طرح به چرخه تولید بازگردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مرتضی کارآموزیان- رئیس سازمان بسیج رسانه کشور امروز(۲خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه دیار علویان ضمن گرامیداشت یاد و نام ۲۶شهید رسانه استان و دهه کرامت با بیان  اینکه سازمان بسیج رسانه به دنبال عدالت است، اظهار کرد: تعدد رسانه مشکل اصحاب رسانه نیست بلکه فقدان نظام منسجم صنفی بزرگترین مشکل این قشر است.

 

وی با بیان اینکه رسانه ها باید در قالب نظام صنفی مطالبه گر خواسته ها و نیازهای صنفی و معیشتی باشند، افزود: مازندران از مهمترین استان های کشور است که بصورت تخصصی در حوزه خبر و رسانه فعالیت می کند.

 

کارآموزیان با بیان اینکه تلاش داریم رویکرد بسیج رسانه علم محور باشد، گفت: تربیت نیروهای متخصص در حوزه خبر و رسانه را پیگیریم.

 

وی با بیان اینکه مرجعیت رسانه در جمهوری اسلامی به واسطه هزینه های جبهه استکبار تحت شعاع قرار گرفته است، افزود: رسانه ها باید تلاش کنند مرجعیت رسانه ها با جلب اعتماد مردم بازگردد تا مردم ما مشتری رسانه های بیگانه نباشند.

 

کارآموزیان با بیان اینکه دنبال کلان روایت هستیم، ادامه داد: برای تاثیر گذاری رسانه نیازمند تولید محتوا و مفهوم سازی است.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته ۲۱هزار اثر از شش هزار و ۸۰۰رسانه به جشنواره ابوذر رسید، اذعان کرد: این حجم مشارکت بیانگر این که در تولید محتوا مشکل نداریم اما باید برای بازنشر این تولیدات تلاش شود. 

 

کارآموزیان با بیان اینکه هیات های اندیشه ورز بسیج رسانه باید کلان روایت را با جدیدیت در دستور کار قرار دهند، گفت: قرارگاه رسانه با دبیری سازمان بسیج رسانه کشور با هدف جهاد تبیین تشکیل شد.

 

وی رویکرد این قرارگاه نشاط و امید آفرینی می باشد، افزود: جهاد خدمت، تبیین و امیدآفرینی را در این قرارگاه پیگیریم.

 

کارآموزیان به رویکرد جدید جشنواره ابوذر در دور جدید اشاره کرد و گفت: در این جشنواره دنبال کشف و حل مسئله هستیم.

 

وی با اشاره به اردوهای راهیان پیشرفت، افزود: تلاش داریم با استفاده از راویان پیشرفت به تبیین دستاوردهای نظام در عرصه های مختلف تولید، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... پرداخته شود.

 

کارآموزیان از اجرای طرح دیدبان رسانه با هدف معرفی دستاوردهای نظام و رفع مشکلات تولیدکنندگان، صنعتگران و... خبر داد و گفت: امید است واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه فعال و راکد در قالب این طرح به چرخه تولید بازگردند.

 

وی از برگزاری لیگ رسانه با هدف رفع مشکلات مردم و تولیدکنندگان خبر داد و افزود: نمادسازی و برندسازی را با تولید و انتشار محتوای مرتبط در قالب این لیگ پیگیریم.

کد خبر 1268476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha