برگزاری همایش مردمی " خرمشهری ها در پیش است"

حجت الاسلام پور یوسفی از برگزاری همایش و نشست مردمی با عنوان "خرمشهری ها در پیش است " در رشت خبر داد.

حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت ، از بر گزاری "همایش مردمی خرمشهر ها در پیش است" خبر داد و گفت : این همایش همزمان فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور جمعی از فعالان فرهنگی اجتماعی استان گیلان برگزار خواهد شد.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه با توجه به شرایط جامعه از ظرفیت های مردمی بیش از پیش بایستی بهره گرفته شود گفت : بررسی بیانات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی در مسیر حل مسائل و همچنین تقویت حرکت عمومی مردم در راستای تحقق این امر و همچنین مروری بر ماموریت تشکیل حلقه های میانی از جمله اهداف این نشست است.

وی اذعان کرد : در این همایش یک روزه تعدادی از فعالان مردمی به عنوان الگوی موفق پای کار آمدن ظرفیت های مردمی در راستای حل مسائل در این نشست به ارائه اقدامات خود خواهند پرداخت.

حجت الاسلام پور یوسفی خاطر نشان کرد : همایش «خرمشهرها در پیش است»فردا چهارشنبه ۳ خرداد ساعت ۱۵ سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی رشت - پل طالشان با حضور ساسان زارع، معاون هماهنگ کننده قرارگاه فرهنگی اجتماعی قرب بقیه الله الاعظم (عج) برگزار می‌شود.

کد خبر 1268507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha