اعزام سه هزار نفر از استان کرمان به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

سردار نظری از تدارک برنامه هایی متعدد به مناسبت بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر و ایام ارتحال حضرت امام خبر داد و گفت: پس از سه سال وقفه کرونایی، امسال سه هزار نفر زائر از استان به مرقد امام راحل اعزام می شود

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، سه شنبه(2 خرداد) در نشست شورای اداری استان از تدارک برنامه هایی متعدد به مناسبت بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر و ایام ارتحال حضرت امام خبر داد.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از یادواره شهدای آموزش لشکر 41 ثارلله و رونمایی از کتاب این شهدا خبر داد و با گرامیداشت سالروز عملیات بیت المقدس آن را یادآور دلاور و رشادت رزمندگان دانست.

 

وی با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد؛ افزود: اکنون که نیروهای نظامی دنیا به آخرین تاکتیک های جنگی دست یافتند هنوز در بعضی از اقدامات انجام شده در این عملیات مانده اند که چگونه با بضاعت کم و تجهیزات پایین و حتی موقعیت جغرافیایی توانستیم منطقه را باز پس گیری کنیم.

 

سردار نظری بیان کرد: دشمن امروز برای تسلط بر اذهان و ادراکات جوانان کار می کند و باید جهاد تبیین کرد و در برنامه های دستگاه ها تبیین فداکاری ها انجام شود.

 

وی با اعلام اینکه امسال پس از سه سال کرونا، سه هزار نفر زائر از استان به مرقد امام راحل اعزام می شود؛ افزود: مسئولیت اعزام به صورت اجرایی به عهده سپاه و با همکاری بعضی ارگان ها است.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: هیچ وجه نقدی از زائران نباید دریافت شود و همه هزینه را پشیبانی تأمین می کند .

 

وی با تأکید بر اینکه ثبت نام حتماً باید انجام شود؛ اعلام کرد: حرکت زائران غروب 12 خرداد انجام خواهد شد و زیارت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و حضور در مسجد مقدس جمکران نیز در برنامه ها پیش بینی شده است.

 

کد خبر 1268543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha