مردم نیک اندیش قائم شهر بیش از ۹میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین مساعدت کردند

یعقوبی گفت: سال گذشته حامیان معنوی ایتام و فرزندان محسنین ۹ میلیارد و ۱۳۰میلیون تومان به فرزندان معنوی تحت حمایت خود در شهرستان قائم شهر کمک کردند.

 جمال یعقوبی- رئیس کمیته امداد شهرستان قائم شهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با بیان اینکه ۵هزار و ۳۰۰خانوار تحت حمایت کمیته امداد قائم شهر قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند میشوند، اظهار کرد: چهار هزار و۶۹۸حامی از ایتام و فرزندان خانواده محسنین شهرستان قائم شهر در سال گذشته حمایت کردند.

 

وی بابیان اینکه در حال حاضر  هزار و ۳۵۹ کودک یتیم و طرح محسنین تحت حمایت امداد شهرستان قائم شهر هستند، گفت: از این تعداد ۱۵۵کودک یتیم و ۱ هزار و ۲۰۴کودک طرح محسنین می باشند که بیش‌ازپیش نیازمند حمایت حامیان هستند.

 

یعقوبی با اشاره به اینکه در سال گذشته حامیان معنوی ایتام و فرزندان محسنین ۹ میلیارد و ۱۳۰میلیون تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت خود در شهرستان قائمشهر کمک کردند، افزود: ۷۰ درصد از این کمک‌ها نقدی و ۳۰ درصد به‌صورت کالا بود.

 

وی ضمن قدرانی صمیمانه ازکلیه حامیان این شهرستان بیان کرد: بانگاه ویژه حامیان ایتام این شهرستان درسال ۱۴۰۱، کمک حامیان نسبت به سال۱۴۰۰بیش از۸۵درصد رشد داشته است.


 

کد خبر 1268554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha