لزوم حمایت از انجمن های علمی و فن آوری| پارک شتاب دهنده نوآوری انجمن های علمی کشور در مازندران ایجاد شود

حسینی پور گفت: ما در انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون ارزش های مختلفی داشتیم و به اقتضای زمان، ارزش های جدید اضافه شد و امروز انجمن های علمی و فن آوری به طور حتم یکی از ازش های والای انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، سیدمحمود حسینی پور- استاندار مازندران امروز سه شنبه در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین المللی "حرکت" با حضور وزیر علوم و تحقیقات در بابلسر اظهار کرد: عنصر زمان نقش موثر در تدوین برنامه های استراتژیک ما دارد و نقش انجمن های علمی امروز در مصاف با دنیا نقش منحصر به فردی است.

 

وی افزود: ما در انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون ارزش های مختلفی داشتیم و به اقتضای زمان، ارزش های جدید اضافه شد و امروز انجمن های علمی و فن آوری به طور حتم یکی از ازش های والای انقلاب هستند.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه کشور ما در مصاف با توسعه علم و تکنولوژی در برخی از کشورها فاصله قابل توجهی دارد؛ خاطر نشان کرد: با وجود برخی مشکلات ما بالنده گی داریم و باید در این بخش بیش از همیشه رو به بالندگی داشته باشیم.

 

حسینی پور گفت: نسل جوان و نخبه و دانشگاهی باید پای کار فن آوری و تولید علم باشند و امروز اتم و بمب های اتمی در دینا دارای ارزش نیست، بلکه کشورهایی که در تولید غذا اقتدار دارند؛ از ارزش بالایی برخوردارند که با تولید علم و فن‌آوری و تکنولوژی روز به دست می آید.

 

وی افزود: انجمن های علمی ما ذخایر علمی کشور هستند و برای آینده ایران باید با برنامه وارد شوند و حمایت شوند تا در رقابت بین المللی بدرخشند.

 

استاندار مازندران دبیرخانه دیپپلماسی آموزشی بین المللی برای برگزاری المپیادهای علمی در مازندران ایجاد و از کل کشور نماینده داریم تا از ارزش های نوظهور کشور و دانشجویان و انجمن های علمی استفاده و نقش توسعه محوری را ایفا کنیم.

 

حسینی پور یادآور شد: پارک شتاب دهنده نوآوری انجمن های علمی کشور در مازندران ایجاد شود و زمین رایگان در اختیار قرار خواهیم داد.

کد خبر 1268580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha