هنرمند انقلابی و مدیر کانون روستایی شهرستان نهاوند تجلیل شد

از علي سهرابي» مدير کانون فرهنگي هنري روستاي تکه شهرستان نهاوند به عنوان هنرمند انقلابي و مسجدي و به دليل بيش از ۳۰ سال تلاش در عرصه فرهنگي و هنري تجليل شد.

به گزارش خبرنگار شبستان از شهرستان همدان   طی مراسمی در هتل باباطاهر همدان  از علی سهرابی به دلیل نزدیک به سه دهه فعالیت ایشان در عرصه انقلاب اسلامی دفاع مقدس  و کانون فرهنگی و هنری مساجد و کسب رتبه های مختلف در جشنواره های استانی ملی و بین المللی از تقدیر و تجلیل شد.

سهرابی  از سال ۱۳۸۸ با تاسیس کانون فرهنگی و هنری شهدای تکه مدیریت این کانون روستایی را دارد و در جشنواره های مختلف ملی  و بین المللی رتبه های اول تا سوم و شایسته تقدیر را در رشته های خبرنگاری عکاسی و مستند تلویزیونی کسب کرده است.

 

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی علوم اجتماعی با گرایش پژوهشگری متولد 10 فروردین ماه 1354 شهرستان نهاوند و روستای تکه می باشد.

 

 سهرابی  فعالیت خبری  هنری  و فرهنگی خود را در سال 74 با روزنامه کیهان و ماهنامه ندای ابوذر و سپس نشریه فردای نهاوند شروع کرد همزمان با فعالیت های هنری و ورزشی در عرصه های فرهنگی وخبرنگاری  وفضای مجازی  نزدیک به ۳۰سال  سابقه کاری دارد در حال حاضر کارمند وشاغل در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز همدان  و مسئول بسیج رسانه و خبرنگاران شهرستان نهاوند است.

کد خبر 1268597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha