سوم خرداد روز ایمان به وعده راستین الهی در پیروزی حق علیه باطل است

سردار پورجوادی، گفت: سوم خرداد روز ایمان به وعده راستین الهی در پیروزی حق علیه باطل و یادآور رشادت‌ها و غیرتِ مردان و زنان سرزمینی است که برای دفاع از خاک خود تا پای جان ایستادند.

عبدالرحمن پورجوادی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در گذر زمان و ورق خوردن تاریخ، سالروزی دیگر از فتح قهرمانانه و روز مقاومت و پیروزی خرمشهر فرا رسید و این فتح بزرگ که حاصل جان‌فشانی رزمندگان اسلام بود، به‌ درستی به نقطه عطفی در جنگ تحمیلی تبدیل شد و بار دیگر عقیده و شعار پیروزی خون بر شمشیر در نبرد حق و باطل را به طور عینی در نظر جهانیان به اثبات رساند.

 

فرمانده عملیات آزادسازی نبل و الزهرا، افزود: سوم خرداد روز ایمان به وعده راستین الهی در پیروزی حق علیه باطل و یادآور رشادت‌ها و غیرتِ مردان و زنان سرزمینی است که برای دفاع از خاک خود تا پای جان ایستادند.

 

وی اذعان کرد: مرور تمامی رشادت‌ها و وحدت و یکپارچگی مجاهدان راه حق در خلق این حماسه ماندگار، نشان از عظمت فتح خرمشهر و وجود امدادهای غیبی در این عملیات دارد که عامل آن ایثار به معنای واقعی کلمه از ناحیه فرزندان غیور ملت و بالاتر از آن خواست و اراده الهی است.

 

سردار پورجوادی، با بیان اينکه درس بزرگ آزادی خرمشهر را می‌توان با فداکاری، آگاهی و فهم موقعیت و شناخت نیاز زمان معنا کرد ادامه داد: امروز نیز خرمشهرها در پیش داریم و همانطور که خداوند سبحان در فتح خونین‌شهر به یاری ما آمد، در سایر امور هم اگر از پروردگار استمداد بجوییم، ما را یاری خواهد کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: عرصه مبارزه اندکی متفاوت شده که می‌توانیم با اهتمام مجدانه و مؤمنانه در این میدان‌‌ها نیز با مشارکت، مسالمت و روحی برگرفته از همان ایثار و ازخودگذشتگی روزهای جبهه و جنگ از فراز و فرودهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، سربلند و سرافراز عبور کنیم.

کد خبر 1268610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha