انقلاب اسلامی مدیون امام خمینی (ره) است

جهانگیری، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مدیون امام خمینی (ره) است گفت: اگر چه بیش از سه دهه از عروج ملکوتی امام راحل گذشته اما ایشان در قلوب مردم همچنان زده است و جای دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی آئین بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در با حضور مسئولان و مدیرانن ادارات در فرمانداری اندیمشک برگزار شد.

 

پیمان جهانگیری، در این نشست با تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم ولایتمدار شهرستان اندیمشک در آئین گلباران حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: مردم اندیمشک بار دیگر عشق و علاقه خود را به ائمه اطهار (ع) نشان دادند.

 

فرماندار اندیمشک، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مدیون امام خمینی (ره) است افزود: اگر چه بیش از سه دهه از عروج ملکوتی امام راحل گذشته اما ایشان در قلوب مردم همچنان زده است و جای دارد.

 

وی اذعان کرد: مردم انقلابی اندیمشک همواره آمادگی و علاقه خود را برای حضور در مراسم و مناسبت‌ها نشان داده‌اند و امسال هم این آمادگی و اشتیاق در مردم وجود دارد و برنامه ریزی و تمهیدات لازم جهت اعزام کاروان زیارتی به حرم مطهر امام خمینی (ره) و برگزاری آئین سوگواری در سطح این شهرستان صورت گرفته است.

 

آئین سوگواری عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر قیام خونین ۱۵ خرداد، روز شنبه ۱۳ خرداد پس از نماز مغرب و عشا در حسینیه عاشقان ثارالله اندیمشک با حضور عموم مردم ولایتمدار برگزار خواهد شد.

 

در این نشست در خصوص اعزام کاروان زیارتی اندیمشک به حرم مطهر امام خمینی (ره)برنامه ریزی صورت گرفت.

کد خبر 1268611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha