لزوم تکریم پیشکسوتان دوران دفاع مقدس|الگوگیری از سیره عملی و رفتاری یادگاران جنگ تحمیلی مورد توجه مدیران باشد

حسینی پوربرلزوم تکریم یادگاران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: دانستن قدر پیشکسوتان ایثار و شهادت یعنی این که سبک زندگی این مردان خدایی را بیاموزیم و در ادامه حیات بعنوان الگو مورد توجه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید محمود حسینی پور- استاندار مازندران امروز(۳خرداد) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان ضمن گرامیداشت یاد ونام شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای سالروز آزاد سازی خرمشهر با اشاره به فرموده امام راحل که خرمشهر را خدا آزد کرد، اظهار کرد: مردم شریف مازندران در عملیات بیت المقدس ۲۷۰شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

 

وی با بیان اینکه ضمن ادای احترام به پیشگاه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم، بیان کرد: خداوند متعال را شاکریم رزمندگان اسلام با ایستادگی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح و تقدیم جان شیرین خود، پرچم مقدس ایران اسلامی را به اهتزاز درآوردند.

 

حسینی پور با اشاره به نقش عملیات بیت المقدس در تاریخ جنگ تحمیلی، افزود: فتح خرمشهر فتح الفتوح بوده است.

 

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس از هر قشر و نگاه سیاسی در عملیات بیت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد حضور داشتند، گفت: مردم ایران بیش از هزار و اندی سال انتظار صف آرایی در مقابل دشمنان اسلام را می کشیدند که این انتظار در دوران دفاع مقدس محقق شد.

 

حسینی پور با اشاره به فرموده سیدالشهدای مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی مبنی براینکه ما ملت امام حسینیم، افزود: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به درستی برای امام حسین(ع) سربازی کردند و برای استمرار و صدور انقلاب اسلامی که نشات گرفته از عاشورای حسینی است از جان شیرین خود گذشتند.

 

وی برلزوم تکریم جانبازان دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: دانستن قدر پیشکسوتان ایثار و شهادت یعنی این که سبک زندگی این مردان خدایی را بیاموزیم و در ادامه حیات بعنوان الگو مورد توجه داشته باشیم.

کد خبر 1268624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha