گزارش ستاد امر به معروف در ارزیابی مدیران استان قزوین اثرگذار است

کاظمی گفت: اگر ستاد امر به معروف نهی از منکر گزارشی در باره مدیری به استانداری ارسال کند بدون شک این گزارش در ارزیابی مدیران استان موثر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین، عباس کاظمی- معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین- در دیدار با حجت الاسلام احمدی- دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین بیان کرد: رویه های موجود در قرارگاه 21 تیر در سال های گذشته باعث شد که در موفقیت کامل این طرح خلل وارد شود و این به معنای اراده نداشتن ادارات بر اصلاح وضع عفاف و حجاب نیست بلکه به معنای اشتباهاتی است که بعضا در نوع مواجه بازرسین با ادارات و مدیران دیده می شد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: پختگی و توانمندی بازرسین و گروهی که به عنوان ناظر وارد ادارات می شوند متضمن موفقیت قرارگاه 21 تیر و همکاری بیشتر ادارات با این قرارگاه خواهد بود.

 

وی عنوان کرد: گذشته از مسائل و ضوابط اداری، امر به معروف و نهی از منکر برای ما تکلیف و دغدغه است.

 

کاظمی تاکید کرد: اگر ستاد امر به معروف نهی از منکر گزارشی در باره مدیری به استانداری ارسال کند بدون شک این گزارش در ارزیابی مدیران استان موثر خواهد بود و اگر بر اساس این شاخص ها مدیری شایسته تقدیر و بالعکس باشد قطع یقین این اتفاق خواهد افتاد.

 

در ادامه دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین اظهار کرد: قرارگاه 21 تیر با موضوع نظارت بر عفاف و حجاب ادارات در ستاد امر به معروف و نهی از منکر مستقر شده و ابلاغیه ها و شاخص های لازم به تمامی ادارات ارسال شده ست.

 

حجت الاسلام احمدی افزود: در جریان بازرسی های محسوس و نامحسوسی که توسط افراد مورد وثوق ستاد امر به معروف و نهی از منکر از ادارات به عمل خواهد آمد، ادارات مورد ارزیابی و نمره دهی  قرارخواهند گرفت  و این نمره دهی به صورت مستقیم در ارزیابی عملکرد مدیر کل آن اداره و نهاد اجرایی تأثیر خواهد گذاشت.

 

وی تأکید کرد: استانداری به عنوان عالی ترین جایگاه اداری استان و مرکز ارتباط سایر ادارات می تواند در هماهنگی و افزایش تعامل در جریان اجرای این طرح بسیار کمک کند و مقدمات همکاری و هم افزایی ادارات با ستاد امر به معروف و نهی از منکر را فراهم کند.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین خاطر نشان کرد: انتظاری که از استانداری وجود دارد این است که به نتیجه گزاراش های بازرسان ترتیب اثر بدهد و شاخص های عفاف و حجاب را در ارزیابی مدیران مورد توجه قرار دهد.

 

کد خبر 1268628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha