اجرای بیش از هزار برنامه فرهنگی در خراسان جنوبی

سرپرست ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی از برگزاری بیش از هزار برنامه فرهنگی و هنری در دهه کرامت در سطح کانون های مساجد استان و ادارات سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی محقی- سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی- شامگاه (۲ خرداد) در دیدار با فاطمه هوشینو بانوی مسلمان ژاپنی با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از مهمترین دلیل سفر این بانوی مسلمان ژاپنی به خراسان جنوبی ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام و احیای امر آنهاست.

 

وی با تقدیر از همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت به ویژه سفر این بانوی مسلمان به خراسان جنوبی افزود: ۲۲ برنامه در سطح استان خراسان جنوبی در سال جاری پیش بینی شده است که ۸ برنامه به صورت ویژه و کلان برنامه فرهنگی تعریف شده است که حضور بانو هوشینو،‌ شروع این برنامه‌هاست.

 

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از برگزاری بیش از هزار برنامه فرهنگی و هنری در دهه کرامت در سطح کانون های مساجد استان و ادارات سطح استان خبر داد و گفت: این نهاد به عنوان دبیر اجرایی برنامه‌های دهه کرامت استان است.

 

وی در ادامه به تمرکز زدایی در اجرای برنامه‌های فرهنگی هم گریزی زد و افزود: در سفر نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، شهرستان درمیان و بیرجند هدف اجرای برنامه‌ها قرار گرفت و در سفر بانو هوشینو، شهرستا‌ن های «طبس، قاین، درمیان و بیرجند» در اجرای برنامه‌ها مورد توجه قرار گرفت.

 

محقی به استقبال پرشور بانوان استان در جشن‌های مختلف از حضور این بانوی مسلمان هم اشاره کرد و اظهارامیدواری کرد: طبق تاکید استاندار خراسان جنوبی در فصل بازگشایی مدارس، باری دیگر میزبان این بانوی مسلمان خواهیم بود.

 

 

کد خبر 1268630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha