خرمشهر، نماد مقاومت، ایستادگی و رشادت مردم ایران است

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خرمشهر را نماد مقاومت، ایستادگی و رشادت مردم ایران دانست و گفت: این روز و این عملیات نسبت به سایر عملیات‌ها ممتاز و ویژه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حمید خرم دل» صبح امروز (۳ خرداد ماه) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در یاسوج، اظهار کرد: سوم خرداد روزی بود که در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ماندگار شد.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عملیات «بیت المقدس» را یکی از ممتاز ترین عملیات های دوران هشت سال دفاع مقدس دانست که سالانه در ایران اسلامی این روز را جشن می گیرند.

 

وی با اشاره به عملیات مهم بازپس‌گیری خرمشهر، یادآور شد: با توجه به اینکه بازپس‌گیری خرمشهر برای ایران اسلامی بسیار مهم بود، رژیم بعث نیز تلاش بسیاری انجام داد تا از سقوط این شهر توسط رزمندگان کشورمان جلوگیری کند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه «خدا محوری» یکی از دلایل مهم آزادسازی خرمشهر قهرمان بود، افزود: حضرت امام خمینی (ره) پس از آزادسازی خرمشهر جمله معروفی را مطرح کرد (خرمشهر را خدا آزاد کرد) که برای همیشه ماندگار شد.

 

سردار خرم دل «اتحاد» را یه یکی دیگر از دلایل مهم آزادسازی خرمشهر دانست و خاطرنشان کرد: اتحاد بین همه نیروهای نظامی کشور در دوران دفاع مقدس باعث آزادسازی خرمشهر شد، همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند «خرمشهرها در پیش داریم».

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر ضرورت اتحاد و همدلی بین همه بخش های مهم جامعه، گفت: اگر همه متحد و اقتدار خود را حفظ کنیم، خرمشهرهای دیگر را نیز فتح خواهیم کرد.

کد خبر 1268660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha