متسابقین چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «بهار در بهار» در ۱۲رشته بایکدیگر به رقابت می پردازند

بادپا با بیان اینکه کارکنان و همسران شرکت ملی گاز ایران درچهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «بهار در بهار» در ۱۲رشته بایکدیگر به رقابت می پردازند، گفت: رشته مفاهیم و نهج البلاغه این دوره از مسابقات با محوریت پژوهش و تحقیق برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، محمد بادپا- مسئول فنی و داوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «بهار در بهار» ویژه کارکنان و همسران شرکت ملی گاز ایران که امروز(۳خرداد) در مجتمع نفت محمودآباد در حال برگزاری است، ضمن تحسین عملکرد شرکت گاز استان مازندران در امر برگزاری مسابقات قرآن با بیان اینکه مسابقات شرکت ملی گاز ایران یکی از بهترین و پربارترین مسابقات قرآنی کشور محسوب می شود، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم با برگزاری مسابقات قرآنی بین کارکنان و خانواده آنها به شاهد ترویج فرهنگ قرآنی و ارتقای فضای قرآنی بین پرسنل، همسران و فرزندان این قشر خدوم هستیم.

وی بیان کرد: این دوره از مسابقات با هدف غنی سازی آموزه های ارزشمند دینی، قرآنی و فرهنگی و بهره گیری از آموزه های قرآن کریم و معارف اهل بیت(علیهم السلام) درحال برگزاری است.

 

 مسئول فنی و داوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «بهار در بهار» به نوآوری و ایده شرکت ملی گاز در رشته مفاهیم و نهج البلاغه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه کارکنان و همسران شرکت ملی گاز با محوریت پژوهش و تحقیق اشاره کرد و گفت: متسابقین در این رشته که در مرحله مقدماتی از منابع اعلامی در مسابقه کتبی شرکت نمودند برای حضور در مرحله ملی باید بنابر موضوعات اعلام شده در فراخوان این دوره از مسابقات، مقاله تهیه و در روز مسابقه به دفاع از پژوهش خویش بپردازند.

 

بادپا بااشاره به توانایی های فعالان قرآنی شرکت ملی گاز ایران، افزود: امروز مسابقات قرآن در تمامی رشته ها شامل حفظ کل، حفظ سه جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۱۵ جز، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۲۵ جزء، قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مفاهیم قرآنی و نهج‌البلاغه تا پایان ساعت ۲۱و ۳۰دقیقه امروز به پایان خواهد رسید.

 

وی از برگزاری کرگاه تحلیل قرائت های متسابقین در روز ۴خرداد خبر داد و گفت: بهترین داوران ملی و بین المللی در این دوره از مسابقات حضور دارند و امید است شاهد اعتراض از سوی متسابقین نباشیم.

 

بادپا به بلوغ فکری فعالان قرآنی اشاره و اظهار امیدواری کرد که متسابقین تمامی سعی و تلاش خود را معطوف حضور با قوت در رشته امتحانی خود در این دوره از مسابقات قرآن و نهج البلاغه ویژه کارکنان و همسران شرکت ملی گاز ایران نمایند.

 

وی خواستار حضور به موقع و آماده متسابقین در مکان مسابقه شد و گفت: استاد راهنما در دو بخش خواهران و برادران پیش بینی شده تا مطالب مرتبط با متسابقین را نکته برداری می کند و داوران نیز نظرات خود را از متسابقین نکته برداری می نمایند در نهایت کارنامه عملکرد متسابقین با جمع بندی این نظرات ارائه می شود.

 

 

کد خبر 1268707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha